Imádják a magyarok az új BMW-ket

A BMW Group Magyarország történetének legjobb negyedévét zárta márciusban

A hazai vásárlók főleg a felső-középkategóriás modellek miatt térnek be a szalonokba.

Idehaza évről-évre megdönti saját rekordját a BMW, a tavalyi esztendőben a bajor márka lett a legnépszerűbb prémium Magyarországon, amire idén is jó esély mutatkozik. 2024 vonzó számait máris sikerült felülmúlni, majdnem kétszámjegyű növekedés ért el a BMW az első negyedévben. A 9,6%-os emelkedés szám szerint 1501 forgalomba helyezést jelent, ami szinte kereken havi 500 autó, ha átlagot számolunk. Érdekesség, hogy az első helyet nem egy olcsóbb BMW szerezte meg, hanem a friss 5-ös, illetve az elektromos i5. A két változatból összesen 210 példányt értékesítettek. A második helyre a 4-es érkezett, a kupét és az i4-et 187-en választották. Alig maradt le az X1 és az iX1, a két típus 175 darabos értékesítést produkált. A tisztán villamos modellek piacán sem teljesített rosszul a BMW, a 173 BEV (Battery Electric Vehicle) jármű a negyedik helyre volt elég.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?