Már a kertek alatt az új Transit Custom
Ahogy várható volt, nem sok különbséget látni az új Transitokon a villanyhajtású változathoz képest. A leglátványosabb különbséget a hűtőmaszk jelenti, amelyen vízszintes tagolásúak a rácsok, hiszen nagyobb a hűtési igény. Emellett az első lökhárítóba is vágtak légbeömlőket, ez szintén a belsőégésű motoros Transitok kiváltsága.
A Trail továbbra is vadabb, terepjárósabb
Bár a Ford nem mellékelt minden változatról közeli képet, a csoportképen kiszúrható a sor végén a belépő modell a fényezetlen lökhárítóval és fényszóró-grafikával. Az új Transit Custom kétféle hosszúsággal és kétféle tetőmagassággal készül. Várhatóan hamarosan az utasszállító Tourneo Customot is, amely a családbarát kisbusz szerepében is tetszeleghet.
A sor végén ott bujkál az alapváltozat
Motorfronton az EcoBlue dízel többféle teljesítményszinttel érhető el, ugyanis 110, 136, 150, vagy 170 lóerős változatok is szerepelnek a palettán. Hatfokozatú manuális sebességváltóval, ami részlegesen önzáró differenciálművel is társítható vagy 8 fokozatú automatikus sebességváltóval, opcionálisan összkerékhajtással. Utóbbival akár 2,5 tonna is lehet a vontatási kapacitás. Emellett a konnektoros hibrid is ott a sorban, de a Ford nem árulta még el a 2,5 literes benzinmotorral érkező hajtáslánc teljesítményét. Valószínűleg közel lesz a hasonló hajtásláncú SUV modellek 225 lóerejéhez. A 11,8 kilowattórás akkumulátorral pedig 57 kilométert tud tisztán villanyhajtással megtenni.
Törökországban gyártják az állítólag új platformra épülő Transit Custom modelleket
A dízelmotoros változatok valószínűleg 2023 közepén érkeznek meg az új tulajokhoz, míg a PHEV és EV modellek a jövő év második felében, méghozzá a Ford Otosan törökországi gyárából.