Ugyanígy azt is kényszerűen megszoktuk, ha csak szimplán átváltjuk a knai árcédulán látott összegeket forintba, akkor döbbenetesen kedvező számokat látunk. Ám mire hozzánk elérnek ezek az autók, ha egyáltalán eljutnak, már korántsem ilyen rózsás a helyzet. Az L7 például 128 900 jüanról indul, ami körülbelül 6,4 millió forintnak felel meg. Ám arról nincs hír, hogy Európába eljut-e ez a típus.
Pedig jó árazással sikeres lehetne, hiszen zöld rendszámot is kapna itthon a 4,6 méter hosszú és 2,77 méteres tengelytávolságú SUV. Ugyanis a hajtásáról 1,5 literes literes benzinmotoron alapuló, PHEV hajtáslánc gondoskodik 355 lóerős rendszerteljesítménnyel, 615 Nm maximális forgatónyomaték mellett.
10,25 colos a digitális műszeregység, és 14,6 colos az érintőképernyő
Az energiát 17, vagy 30,32 kWh kapacitású, lítium-vas-foszfát akkumulátor tárolja. Előbbi 110, utóbbi pedig 205 km tisztán elektromos hajtást tesz lehetővé, így a kínai mérési ciklus szerint akár 1400, vagy 1500 kilométer is lehet az autó teljes hatótávolsága. Miközben az akkumulátort 26 perc alatt lehet 30-ról 80 százalékra feltölteni. Vinnél egy ilyen masinát, ha itthon is hatmillió forint környékéről indulna?