Nem törte meg a formát ez a kialakítás, ám gyártásba nem került ez a TT
A formás kis Audi sportkocsi
napjai meg vannak számlálva, hivatalosan is bejelentették a típus megszűnését, mivel a kis Audi iránti kereslet jelentősen csökkent az utóbbi években. Ám nem volt ez mindig így, az elmúlt néhány évet leszámítva jól fogyó típusnak számított a három generációt megélt Audi TT. A végül megjelent nyitott és zárt kivitel mellett készült targatetős változat is egy prototípus erejéig. Az egyedi modell műszakilag teljesen megegyezett a szériapéldányokkal, csupán a tetőt tervezte át a Magna Steyr az Audi megbízásából. A Magna Steyr egyébként a világ egyik legnagyobb önálló autóipari tervezője, az Audi TT is az ő munkájuk, így kézenfekvő volt, hogy az Open Sky változatot is ők tervezzék.
Pont beleillettek a csomagtartóba az elemek, sok hely nem maradt mellettük
A targa változat esetében megmaradt a kupés sziluett, ezt egészítette volna ki a nyitott tető nyújtotta élmény. A két részből álló tetőelem a súlycsökkentés és a könnyű kezelhetőség érdekében üvegszálas kompozitból készült. A tervezők nem vették félvállról a munkát, ugyanis a tető pontosan passzol a csomagtartóba, bár ilyenkor a poggyász a hátsó ülésre kényszerül. A targa változat sajnos nem került gyártásba, ennek egyik oka lehet, hogy 2001-ben a World Trade Center elleni terrortámadás után néhány nappal mutatták be típust, így az nem sok figyelmet kapott. Mindenesetre az Open Sky nevű változat üde színfoltja lett volna a kínálatnak, tovább öregbítve a típus hírnevét.
Zárt állapotban alig lehet megkülönböztetni a kupé változattól, 2001-ben mutatkozott be