Csapatos expedícióra is alkalmas lenne az egyterű Wrangler, a hosszú tetőnek köszönhetően felül is rengeteg poggyász szállítható (Forrás: Motor1)
Ami a Land Rovernek a
Defender, az a Jeepnek a
Wrangler. Mindkét modell külseje szinte kortalan, a dizájn egészen a márka kezdetéig nyúlik vissza, a terepen pedig egyik modell sem vall szégyent. Az angolok éppen tavaly szánták rá magukat egy generációváltásra, ahol teljesen új alapokra helyezték az “ős” terepjárójukat, a Wrangler viszont továbbra is kitart a hagyományos megjelenésnél. Az amerikai gyártó kínálatába egy új, hétszemélyes csúcsmodell érkezik a
Grand Cherokee L személyében, ami megihlette a virtuális dizájnereket is.
Kellemes idő esetén a gyári Wranglerről is levehetők az ajtók, az egyterű "dzsungel" változata esetén sem vitték túlzásba az ajtó kérdését (Forrás: Motor1)
A hét résből álló Jeep-orr olyan mint a BMW vese alakú hűtőnyílása, azaz szent és sérthetetlen, így az egyterű modell is ezzel kezdődik. A Wrangler motorháztetejét “beüvegezték”, így itt kapott helyet az első sor két ülése, a virtuális modell virtuális motorja az elöl ülők talpa alá került. Az összesen három üléssorral szerelt terepjáró négy oldalajtót kapott, ám a méretes kerékjárati ívek nem tették lehetővé az első ajtók kialakítását, így a sofőr hátulról tudja csak megközelíteni a vezetőülést.
A kiváló terepképesség továbbra is megmaradt, a jókora hasmagasság remek terepszögekkel párosul (Forrás: Motor1)
A kisbuszos kialakítás nemhogy rontotta, de bizonyos tekintetben javította is a teperjáróképességet, legalábbis ránézésre. A hasmagasság továbbra is hatalmas, a hagyományos értelemben vett motorháztető hiányának köszönhetően majdnem a kerekekkel kezdődik (és végződik) az autó, így jelentősen javultak az első és hátsó terepszögek. Arra sajnos csekély az esély, hogy valaha készül ilyesfajta Wrangler, így aki praktikus, de robusztus Jeepre vágyik, annak a 2007 óta kínált négyajtós Unlimited verziót érdemes beszereznie.