Ilyen is lehetne egy Volkswagen Golf

A tópartra ideális: Golf GTI 500 lóerővel

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ha Wörthi-tó és VW-s tuningtalálkozó, akkor egy VII-es Golf GTI-koncepció szinte kötelező. Ez a Design Vision viszont bestiálisra sikeredett.

A szokásos Volkswagen-találkozón természetesen idén is izgalmasabbnál izgalmasabb tuningautókat mutatnak be a konszern márkái, de egy Golf GTI-koncepció nélkül minimum hiányos lenne a Wörthi-tavi dzsembori. A VII-es Golfból készített normál GTI ugye már bemutatkozott, az akár 300 lóerő fölé is facsart R meg ősszel debütálhat. No, elvileg ezeknek a szériában sportos gépeknek az alapjára épült az a Design Vision, amely nyilván nem más, mint az MQB moduláris padlólemez hozsannája, illetve egy sokadik GTI-reklám, annak viszont nem rossz. A donorhoz képest a tanulmány csöppet (1,5 centivel) rövidebb, sokkal szélesebb (-7,1 cm) és laposabb (-5,7 cm), karosszériája erősen versenyautós - a műfaj minden aero- és látványelemét bevetve. A felni 20 colos, mögötte elöl 380, hátul 356 mm átmérőjű karbon-kerámia féktárcsák bújnak. A gumiméret elöl 235/35, hátul 275/30.
Hirdetés

Bent csak két ülés figyel, merevítőkeret, versenyöv és minimalizmus van, a motor meg - papíron - V6-os, 3,0 literes és ikerturbós TSI 500 lóerővel és 560 Nm-es nyomatékkal, amiből 500 már percenkénti 2000-es fordulaton rendelkezésre áll(hatna). Összkerékhajtás, sperr, DSG duplakuplungos automata váltó, 3,9 mp-es 100-as spintidő, 299 km/órás végsebesség... Lesz ebből igazi autó? Kicsi a valószínűsége.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?