
Igazán látványosra sikerült az újragondolt Q6, az egekig emelt villamos SUV-ról tényleg elhihető, hogy zord körülmények között is helytáll. A puhányságot ledobva elvesztette padkajáró jellegét, ám sajnos a sorozatgyártás helyett csak egy koncepciómodell erejéig engedte el a fantáziáját az Audi.

Sötétben a számos plusz LED fényforrás, világosban az óriási hasmagasság a legszembetűnőbb változás. Az autó alja 16 centivel került távolabb a földtől, így összesen 34,4 centiméterrel lehet gazdálkodni, ami messze túlmutat egy hétköznapi autón. Ehhez portáltengelyt is beépítettek, ami nem csak nagyobb teret ad az autó alatt, de áttételt is módosít, így 13 400 Nm nyomaték a maximum. Az összkerékhajtás két villanymotorral valósul meg, a teljesítmény 516 lóerő, így szinte bármin képes átgázolni, még egy 45 fokos emelkedő sem jelent kihívást. A Q6 e-tron offroad concept szélessége sem gyári, a kerekeket 250 milliméterrel tolták kijjebb, aminek hozadéka az erős szélesítés.

Az Audi egyelőre nem gondolja komolyan a sorozatgyártás, inkább csak a reakciókra kíváncsi, illetve szeretné megmutatni, hogy az elektromos autók számára fejlesztett PPE platformban milyen lehetőségek rejlenek.
