Ilyen csúnya lesz az átdolgozott Suzuki SX4 S-Cross
Kiszivárgott képen a 2016-os Suzuki SX4 S-Cross
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Eddig sem a külseje volt a legfontosabb érv mellette, de most aztán tényleg a belső értékei kerülnek előtérbe a friss SX4 S-Crossnak.
Nem rossz kocsi ám a Suzuki SX4 S-Cross, de valljuk be, nem valami nagy karakter. Mindennek tetejébe jött, látott és győzött is felette az új Vitara, ami bár elméletben egy kategóriával kisebb nála, de a gyakorlatban majdnem akkora teret ad. Meg mellé menőbb extrákat és kegyelemdöfésként mindezt a nagy testvérnél olcsóbban. A Suzukit eddig sem tartottuk számon formatervezési nagyhatalomként, de ehhez képest a Vitara elég jól sikerült kívül és belül is. Érthető lett volna, ha az SX4 S-Crosst stílusban kicsit hozzá igazítják, de valamiért ez nem jött össze. Ha lehet hinni a feltevésnek, ezt a képet egy gyári prezentációból csempészte ki valaki és a ráncfelvarrott modellt nézhetjük meg rajta.
A beltérben állítólag egy az egyben a Vitara központi érintőképernyős rendszerét láthatjuk viszont. Ez rendben is lenne, na de a külsőre nincs magyarázat. Az összkép egyértelműen romlott a függőleges rácsozású hűtőmaszkkal és az újra rajzolt lámpákkal. Az eddigi kicsit esetlen, de a kedves bambaságot erre az ázsiai rémpofára sikerült lecserélni, ami olyan, mint valami mélytengeri élőlény ábrázata. A 2013-ban bemutatott és hazánkban, Esztergomban gyártott kompakt Suzuki más piacokon már tavaly óta elérhető dízelként az új, hatfokozatú, duplakuplungos automataváltóval. A Genfi Autószalonra várt (de lehet, hogy csak az őszi Frankfurtira megérkező) új változatba feltehetőleg bekerül a Vitarában már elérhető, szintén új 1.4-es turbós benzinmotor is. Így, ha a külső annyira nem is lett megnyerő, a technikai változások még szerethetővé tehetik az SX4 S-Crosst.
Azt még kifelejtettem, hogy a kereskedő szerint drágább is lesz persze az új modell, a régit pedig már csak kifuttatják. Lehet, hogy most érdemes a régi modellt gyorsan megvenni.
Nemrég jártam egy kereskedőnél és beleültem mindkét autóba. Nos, való igaz, hogy a Vitara pofásabb autó kintről, de a hátsó ülésre egy normál méretű férfi alig tud beszállni. Ehhez képest az S-Crossban annyi hely van, mint egy nagyobb kategóriájú autóban. Családoknál azért az nagyon nem mindegy, és akkor még az érzékelhetően nagyobb csomagteréről nem szóltunk. A kinézet pedig nagyon szubjektív. Szerintem az S-Cross is jól néz ki.
Január 4-én rendeltem egy sx4 s cross-t, tegnapra ígérték, hogy megérkezik…erre hívtak, hogy majd csak március végén…
Lehet azért mert az új formára állnak át!!!??? Huuuuha!!!
Nekem ezt az uj format sokaig kene szoknom. A regi sokkal jobban teccik a venuszdomb gephaztetovel. 🙂
Senkinek nem tűnik fel, hogy ezt az autót komolyabb arculatúvá akarták varázsolni a tervezői?
Az előzőnek olyan volt az orra, mintha le akarna folyni az útra, sok kritikát is kapott miatta az S-Cross – most fogták magukat és egyenes vonalú hűtőrácsot rajzoltak neki, amiben a ritkás rácsozás talán az, amivel nem vagyok kibékülve teljesen. De akárhányszor ránézek az újra, mindig csak azt nyugtázom magamban, hogy sokkal jobb, mint a régi. A szemének már csak hisz az ember, nem?:)
Sokkal barátságosabb lesz ez majd, ha megjön az első tesztautó, és magyar rendszámmal fogjuk látni. Élőben meg pláne – én azt gondolom.
Hányinger ahogy ez kinéz,ehhez képest a Seat Ateca valóságos remekmű.
Ronda.
En is epp azon gondolkoztam, amit Bezzenev mondott, hogy hogy tudtak ket ennyire elterö kinezetü modellt faragni a Suzukinal? A Vitara nagyon telitalalat, az S Cross meg mar a jelenlegi sem volt csodaszep, de ez meg azt is alulmulja.
Ennek ellenere hajra Suzuki! Szurkolok nekik.
csalfiratyinak bármit.
Köszönöm az értelmet nyomokban sem tartalmazó hozzászólásodat.:)
suzuki elég rapszódikus teljesítményt nyújt, nem teljesen értem….egyik modelljuk rém ronda, másik meg egész jó. direkt van ez?
csalfarittyentő féléknek remek választás.
Én ebbe beleszerettem, ha hiszed, ha nem. Nagyon dögös. 🙂
http://photos.carsguide.com.au/car/0376/1917/2015_suzuki_swift_new_3761917_1_l.jpg
http://photos.carsguide.com.au/car/0376/1917/2015_suzuki_swift_new_3761917_3_l.jpg
A mienk is pont így néz ki.
Természetesen a külalakjára gondoltam. Ez nekem rosszabb mint az előző, pedig az sem tetszett.
Egyébként nagyon szeretem a Suzuki sportos modelljeit. Már írtam többször, hogy volt egy GTI Suzukim, és most is van egy új Swift Sport a családban. Azért az autóért egy „benzinvérű” csak rajongani tud, ha úgy igazán odalép neki egy kanyargós úton.
Ez az autó remek példa arra, ami nemrég vitatéma volt a másik cikk alatt. Idézem:”…a belső értékei kerülnek előtérbe”. Így van, mert beleszeretni nem lehet, mint egy dögös külsejű autóba, de ismerjük a tipikus Suzuki-erényeket – ezeket átgondolva mégis sok ember számára lesz megnyerő. Mint egy nem túl szép, viszont házias, hűséges és gondoskodó nő.
Visszafejlődnek? Ugye csak a design-ra céloztál? Mert amúgy nem hinném…
Nekem jobban bejön az új – olyan, mintha azt akarná sugallni az autó, hogy „Vegyetek engem komolyan.” Nekem az szúrt szemet leginkább, hogy ritkás a rácsozás a hűtőrácsban – sűrűbbre kéne venni, sokkal jobb lenne. És ne krómhatású legyen, hanem fekete – mert egy Suzuki ne akarjon a prémium-szegmens felé kacsintgatni. Nagyon jó autók, de kezeljük őket a helyükön.
Azt nagyon jól érezték, hogy a kocsi orrával gond van, ezért mindenképpen változtatni akartak rajta. Megtették, de szerintem még rosszabb lett. Persze az ízlések különbözőek.
Úgy tűnik ezek valóban visszafejlődnek. 🙂
Tiszta bmw az eleje, persze egy vesével. 😉