Ilyen az, ha egy ráncfelvarrás jól sikerül – a Mercedes-Benz SL
Gyári képeken és videón az átdolgozott Mercedes-Benz SL
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hivatalos bemutatója előtt közzétette az új SL fotóit a Mercedes-Benz. A stuttgarti roadster hatodik generációja szebb lett, mint volt.
Az R231 kódú SL-nek eddig hivatalosan csak az orrát láthattuk a kémfotók után, most viszont már a képek mellett videón is megnézhetjük, és mindent tudunk a technikai újdonságairól. A Mercedes megmutatta az alapváltozatokat és a legvérmesebb 63 AMG, 65 AMG változatokat is. Ott a már látott gyémánt hűtőmaszk is, persze az AMG-k hatalmas légbeömlőkkel megspékelt lököst kapnak. Átrajzolták a hátsó lámpákat is, és új a diffúzor, meg a króm kipufogóvég is. Ahogy vártuk, újabbra cserélték a fedélzeti információs rendszert, nőtt a középső kijelző, új az óra a középkonzolon és a vezérlőgombok is átkerültek az újabb Mercedesekből.
A háromliteres, V6-os turbós SL 400 nyert 35 lóerőt és 20 Nm nyomatékot, azaz már 367 lóerős és 500 Nm a nyomtéka. Az SL-ben most új 9G-Tronic automata váltóval elég 4,9 másodperc a 0-100 gyorsuláshoz. Az SL 500 V8-as, 4,7 literes, 445 lóerős és 700 Nm a nyomtéka. Az SL 63 AMG 5,5 literes V8-as 585 lóerővel és 900 Nm nyomatékkal. Az SL 65 AMG V12-es, kereken 1000 newtonméterrel és 630 lóerővel, meg 4,0 másodperces gyorsulással. Az S-osztály kupéból átvett opcionális rendszerrel még tovább csökkenthető a kasztni dőlése fékezéskor és kanyarodáskor. A 9G-Tronic váltó Dynamic Select kapcsolójával öt használati mód közül választhatunk. Az új SL-nek még nincs ára, de brit források szerint számíthatunk némi csökkenésre. Januártól lesz rendelhető, a kiszállításokra tavaszig kell várni.
Ezek a lámpák…:D Szemből csak bamba mint egy alsó kategóriás családi, de hátul masszív kilencvenes évek.
Az előzőnél nem volt nehéz szebbet csinálni. Főleg oldalnézetben jött ki a kihívásokkal erősen küszködő formaterv:)