Az autó Plug & Charge képességgel is rendelkezik, így a jövőben a kétirányú otthoni töltés is lehetséges lesz
Nincs igazi meglepetés az ID.3 frissítésében, csupán a ráncfelvarráskor megszokott pontokon nyúltka hozzá. Új első lökhárítót kapott, optimalizált légbeömlővel, valamint aktív lamellákkal. Talán elsőre fel sem tűnik, de új a motorháztető is. A Volkswagen szerint így már hosszabbnak tűnik, mivel a szélvédő alatti fekete csíkot eltávolították és játékos domborításokat kapott. Hátul egy picit átdolgozták a lámpákat, megjelent egy új szín (olívazöld) a palettán, illetve 6 milliméterrel alacsonyabb lett az autó.
Hátul kevésbé látványos a változás
Bent minőségibb, kellemesebb tapintású anyagokat hozott a frissítés, illetve olyan szövetkárpitot, ami 71 százalékban újrahasznosított műanyag hulladékból készült. A vásárlók 5,3 colos digitális műszeregységet és alapból 12 colos infotainment kijelzőt kapnak. Ezekhez csatlakozhat a kiterjesztett valóságot megjelenítő HUD, amely dinamikus navigációs utasításokat tud megjeleníteni olyan módon, mintha azok 10 méterrel a jármű előtt lennének kivetítve.
Minőségibb anyagokat kap az utastér
Kétféle akkumulátorral választható a friss ID.3, ezek 58 vagy 77 kWh kapacitásúak. Előbbi 426 kilométere WLTP hatótávot ígér, utóbbi pedig 546 kilométert. Függetlenül attól, hogy melyik akkumulátorral szerelik fel az autót, a hátul elhelyezett villanymotorja 204 lóerős és 310 Nm forgatónyomatékot tud. Az ID.3 Pro 7,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a Pro S pedig 7,9 másodperc alatt teljesíti ugyanezt a feladatot. Ám mindkét modell végsebessége 160 km/óra. Tölteni az ID.3 Pro változatot 120 kW-os gyorstöltővel 35 perc alatt lehet 5 százalékról 80%-ra tolni. Az ID.3 Pro S viszont 170 kW-os töltést is tud, így picivel gyorsabban tölthető 80 százalékra. A frissített ID.3 az év végétől rendelhető majd.
Mindenképp 204 lóerős az ID.3