Így veri le a hibrid a V8-at?

A négyhengeres hibrid AMG C63 igenis erősebb a nyolchengeres elődjénél!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem lett a rajongók kedvence az AMG újdonsága, hiszen a jó öreg V8-as blokk helyett négy hengert és zöld rendszámot kapott. A valóság azonban rácáfol a tévhitekre: csak a hangélmény terén nem a hibrid viszi a prímet.

A Carwow csapata kiderítette, hogy mennyiben van igazuk a legújabb Mercedes-AMG C63 modell "hiányzó" négy hengere miatt felháborodott rajongóknak. Meglepetés: szinte mindenben tévednek. Az angolok ugyanis valóban egymás mellé állították a két modellt egy igazi, hamisítatlan gyorsulási versenyre az alábbi videóban. A hangélmény terén persze a V8 viszi a prímet, de végül az állórajttal és a repülőrajttal kezdődő gyorsulási versenyek mellett a féktáv terén is a nehezebb, kisebb motorral szerelt erőforrás győzött. Amit ugyanis a kevesebb henger és a közel fél tonna extra tömeg miatt elveszít az újdonság, azt visszahozza az 1000 newtonméter feletti csúcsnyomatékával és az összkerékhajtásával. Aki nem hiszi, lent utánajárhat!
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?