Az évfordulós 100th Anniversario modellek kis fejlesztésekben térnek el a Giulia és a Stelvio hétköznapibb Quadrifoglio változataitól. A motor teljesítményét 520 lóerőre növelték, és mechnaikus önzáró differenciálművet kaptak az autók. Ezen felül valamelyest csökkentették a tömegüket is, így a Giulia üresen 1524 kilogrammos, a Stelvio 1830 kilogrammos lesz Valószínű, hogy ez a 100-100 Giulia és Stelvio lesz a legjobb Quadrifoglio változat a két típusból, amelyet pénzért meg lehet kapni, de szerencse is kell ahhoz, hogy valaki hozzájusson egyhez-egyhez.
Valószínű, hogy egyben ezek lesznek az utolsó új, benzines változatok, hiszen már jelezték, hogy a négylevelű lóherés jelvény legközelebb már elektromos típuson bukkan majd fel.
A négylevelű lóhere egyébként először az 1923-as Targa Florio győztesének autóján díszített Alfa Romeo sportkocsit: Ugo Sivocci átépített, 95 lóerős RL versenygépének hozott szerencsét.