Így teljesít az átlagautó terepen, ahol semmi keresnivalója
Sáros emelkedők, bakhátak és méretes pocsolyák: hogy bírják a kemény terepet az átlagautók?
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hemzseg a piac a terepjáróktól, bár nagy részük csak aszfaltozott útra ajánlható jó szívvel, az angolok viszont nem divatos SUV modelleket, hanem népszerű átlagautókat nyüstöltek kemény terepen.
A Peugeot és a Honda orrában 75 lovas 1,4-es dolgozik, a Focus 1,6-os és 115 lovas (Forrás: carwow)
A 206-osnak, a Civicnek és a Focusnak kijut mindenből, ami egy offroad versenyen előfordulhat.
Kezdésnek mindjárt egy gödrös földúton halad keresztül a konvoj, itt már bizony le-leérnek az autók, ezt követi némi dombra mászás, amit ugyan teljesít mindhárom résztvevő, de saját autóval nem ajánlatos a mutatvány, ahogy az ezt követő mély víz sem. A pálya további részei sem valók egy személyautó számára, ettől függetlenül mindhárom négykerekű végigjut a pályán, némi segítséggel.Sár, dombok, gödrök és víz: kemény pályán küzdötte végig magát a három típus (Forrás: carwow)
Alacsony hasmagassággal nem érdemes nekivágni ilyen terepnek, de a négykerékhajtás és a hosszú rugóút is elengedhetetlen (Forrás: carwow)