Így teljes a frissített Octavia palettája
Osztott fényszórót kap az Octavia Scout is
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Megkapta frissítését a túrázós Octavia is. Az emelt hasmagasságú Combi Scout akár 7 sebességes DSG-t és 9,2 colos képernyőt is kaphat.
Épp most mutatta be faceliftes arcát az erősebb Skoda Octavia RS, és máris itt az Octavia Combi Scout változata is. Így már teljes a dupla-fényszórós család, aminek új dizájnvonalát mintha először a Scout-ra tervezték volna, ugyanis ennek áll a legjobban. Ahogy a testvérek, úgy a Scout is full-LED fényszórókat kap elöl-hátul, és a ködfényen is variáltak egy keveset.
Minimális változás éri a motorpalettát is, ahol az eddig csak 6 sebességes manuálissal elérhető 150 lóerős 2,0 TDI már 7 sebességes DSG-vel is párosítható lesz. A 180 lóerős 1,8 TSI és az erősebbik, 184 lóerős, szintén 2,0 TDI dízel változatlan formában szerepel. Ahogy változatlan lesz a túrázásra optimalizált, 30 mm-rel magasabban ülő kasztni is, alulról pedig műanyagborítás védi a fontosabb részeket. Az alapfelszeretlség részét képzi majd az első- és hátsótengelyre is jutó elektronikus diffi-zár és az off-road funkció, ami lejtmenetvezérlőt takar.
Beltérfotókra még ugyan várnunk kell, de az elődhöz hasonló okos megoldásokkal teli kabint várhatunk. Várhatóan ez a változat is megkapja az új, opciótól függően 8 vagy 9,2 colos érintőképernyőt, immáron hagyományos gombok nélkül, amit az alap Octavia esetében már megmutattak. Kormányfűtésen kívül „Thermo-Flux” automata klímavezérlést is kap majd, ami a környezeti tényezőkhöz állítja a levegő hőmérsékletét és páratartalmát. Csomagtere a kombi változathoz hasonlóan 610 literes, támladöntéssel 1740 literes. A frissített Octavia Scout jövő év elején kezdheti eladásait, árcédulájára még egy kicsit várnunk kell.
Még egyetlen olyan hozzászólást sem láttam, ami pártolná ezt az osztott lámpás „arcot”. És az enyém se lesz az. Amilyen boldog voltam a harmadik generáció láttán (nekem nagyon bejött a design, szemben a második generáció mindkét változatával), annyira csalódott vagyok a facelift miatt. Ilyen diszharmóniát ritkán érzek egy-egy autó kapcsán. Nem tudom, kinek mi érdeke fűződött ehhez a módosításhoz, de reménykedem, hogy létezik olyan, hogy észbe kapnak és visszacsinálják.
Atyaúristen! 🙁
Olyan, mint valami kínai design, nem hiszem el, hogy nem szándékos. Vagy túl jók az eladási számok, vagy hosszú a várakozási lista és így rövidítenek rajta.
Az előbb megnéztem az előző Octavia RS reklámot – csak a kontraszt kedvéért…
Az új így még rémesebbnek hat.
Mint valami elbaszott photoshop.
Remélem sehol sem írtam el betűt sem..
Görény Bácsi kérhetek egy lektorálást csak úgy, Karácsonyra!
Eddig a Superb-re osztották a csúnya autó szerepet a Skodánál, most az Octavia lett az áldozat. Kár érte, viszont egyszerűbbé tették a választást, hogy mi legyen a következő autóm. Egy kihúzva.
Elcseszett W212 orr, Saab felni micsoda egyeniseg, kar volt hozzanyulni ehhez a modellhez. RS-en viszont jol mutat az uj orr.
na ez a magasított, puttonyosított változat, ezzel az orral, tökéletesen kimeríti a legfelsőbbfokú vizuális környezetszennyezést a multipla után. szerintem ezt direkt csinálták így…véletlenül ilyet nem lehet.
Ezzel az orral csak nem lehet megbarátkozni, még a Suzuki SX4 S-Cross orra is gyönyörű ehhez képest. Kár érte, mert eddig olyan letisztult senkit nem bántó egyszerű formája volt, ami tökéletesen illett a Skodához, mindig is egy visszafogott, konzervatív márka volt. Nem is az osztott lámpa lenne a gond, hanem a megvalósítása, semennyire se illik a két rész egymáshoz.