Az Autónavigátoron is beszámoltunk a
GTD érkezéséről, az eddigi legvadabb Mustang minden szempontból brutális. Az 5,2 V8-as nyolcszáz lóerőt teljesít, a megjelenés versenyautós, az utcán éppen csak legális sportkocsiért a hazai importőr 160 millió forintot kér. Szerencsére a 800 paripa ennél sokkal olcsóbban is összehozható, például a Roush Performance csomagjával.
Jól bírja a tuningot az 5,2 literes szívómotor, kompresszorral 800 lóerő fölé húzható, a maximális töltőnyomás 0,9 bar a szóban forgó készlet esetén
A tuningkit még túl is szárnyalja a GTD-t, a kompresszort is magában foglaló készlet 821 lóerőt és 853 Nm nyomatékot képes kipréselni az 5,2 literes motorból. Ez 371 lóerővel több a V8-as európai verziójánál, azaz az átalakítás több erőt hoz, mint önmagában a 2,3-as négyhengeres. A kompresszor mellett dupla intercooler, új vízszivattyú, más befecskendezők és nyomócsövek is a csomag részét képezik.
A Mustang meglepően alacsony árról indul a tengerentúlon, a négyhengeres átszámítva 11 millióról startol
A bődületes teljesítmény egészen olcsó, főleg ha a GTD verzióhoz hasonlítjuk. Egy új V8-as Mustang 43 ezer dollár az USA-ban (15,5 millió forint), a tuningkészlet pedig 10 ezer, azaz 3,6 millió forint. A kettő összege - kiegészítve egy néhány ezer dolláros munkadíjjal - még mindig megáll 20 millió forint körül, ami aprópénz a csúcsverzió árához képest.