Így oktat hülyeségre a magyar „autós vlogger”
Ez a magyar videó blogger saját csatornáján büszkélkedik szabálytalankodásával
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ember Péter legutóbbi videójával került a média elé, ám korábbi alkotásai még a jobbra tartás oktatásánál is súlyosabbak. Buszsávozás, villamossínezés, piroson áthajtás és öv nélkül vezetés a büszkesége.
Napról-napra népszerűbb a "vloggerkedés", vagyis a videómegosztókon való saját tartalom megosztása, mely helyenként hasznos, sőt, szórakoztató, ám vannak, akik félreértik az internetet. Most közlekedésbiztonság szempontjából került egy vlogger a média látóterébe, a Blikk "fedezte fel" Ember Pétert, aki legfrissebb videójában épp egyik friss cikkünk témájához hasonlóan a jobbra tartás szabályait boncolgatja, pontosabban inkább oktatja, ráadásul veszélyesen, bevág az elé, aki a belső sávban halad és lelassítja az autóst. Péter vélhetően bele sem gondol, hogy teljes mértékben szabálytalanul jár el. A be nem csatolt övvel való vezetés amolyan gegként jelenik meg videójában, ám ebben az epizódban legalább becsatolja magát, már a Nagykőrösi úton, minimum 70 km/h-ás sebességnél, de ennél sokkal súlyosabb hibákat követett el korábbi videóiban.
Saját Suzukiját hajtva osztja meg élete pillanatait, általában a reggeli munkába nem járást. Vélhetően fel sem tűnt volna senkinek, amit művel, kevés megtekintéséből adódóan nem túl sok nézőhöz jut el, amit művel, ám fontos megemlíteni, hogy mindaz, amit művel, szabálytalan. Teljes epizód szól arról, hogy az autóban vezetés közben az ölében tálcával reggelizik, vagy éppen a városban siet, mely videó tartalma több mint bosszantó. Vágóképein a Soroksári úton láthatóan jelentős gyorshajtással a buszsávban előz többször, a Mester utcánál két piros lámpán is áthajt, a buszsávban, a belvárosban az Astoriánál a villamossínen és a villamosmegállóban közlekedik. Súlyos hibák ezek, még súlyosabb, hogy még büszke is rá és autós vloggernek nevezi magát.
„A mai részben a jobbra tartást fogom gyakoroltatni ”
Na az ilyen emberektől mentsen meg a Jóisten a közutakon.
A jó hír az, hogy a saját szabálytalankodásait viszont precízen dokumentálja, így a rendőrség hivatalból, az iroda hűvöséből megteheti a feljelentést. Remélem mielőbb elveszik a jogsiját ennek az oktató parasztnak és akkor vlogolhat reggelente az 54-es BKK busz hátsó üléséről!!
Egyébként az a baj hogy a videóban nem a jobbra tartást oktatja (ami azért ráférne a jónépre…) hanem az igazi balkáni paraszt suttyóságot, „majd én jól megmutatom nekik”. Panaszkodik hogy feltartják, miközben állóra lassítja az autót mások előttt. Akkor most ki is tart fel kit???
Rendőrség eljár? Ugyan már. Nem foglalkoznak azok semmivel sem főleg nem egy ilyen esettel. Na meg majd úgyis valamilyen kiskapuval felmentik vagy tudom is én. Nagy nulla amit csinálnak. Pedig ezeket a majmokat egészen nyugodtan ki lehetne szedni az autóból aztán BKV-ra ültetni egy időre.
Az a legnagyobb baj, hogy az ilyen „enyém a világ” típusú h*lyegyerekekből marha rövid idő alatt lesznek példaképek, idolok, mert értékválságot élünk, divat lázadni minden ellen, ami szabályos. Nagyon felbosszantott a videó ezzel a tudálékos idiótával…
„Súlyos hibák ezek, még súlyosabb, hogy még büszke is rá és autós vloggernek nevezi magát.”
Hajjaj… van itt egy olyan személy, akinek a tudása a nullával egyenlő, mégis mindig villog a blogjával 🙂
Okulva ugye a nem olyan regen törtent roman kisbusz baleseteböl….remeljük, hogy mindenkit megment attol a Joisten, hogy ezzel az idiotaval talalkozzon az uton.
Ha szerencsenk van, akkor egyedül, masok eletet nem veszelyeztetve fog felkenödni egy betonpillerre, es le lesz tudva a gond rola egy eletre!
A baj az, hogy meg akkor is, mikor a roncsot, meg a hullajat eltakarítjak, az is masnak fog munkat adni, es penzbe kerülni…
Én egyszerűen nem tudom megérteni, hogy ez a sok barom nem képes felfogni, hogy nem csak a saját életével játszik? Ennyire, hogy lehet valaki korlátolt ez érthetetlen számomra. Nagyon sok embernek nem kellene ebben az országban autót vezetnie. De hát, ha ezt a rendszer nem kontrollálja és szabályozza, mindenki azt csinál kvázi ami neki tetszik meg amit akar, na annak ez lesz az eredménye.