Nem gyári elképzelés, de simán meríthetnének belőle a gyári formatervezők (kép: behance.net/enochgabriel)
Egy korábbi gyári nyilatkozatban leszögezték, hogy a Wankel-motor nem fog teljesen eltűnni a Mazda életéből, közben rávilágítva arra is, hogy a japán márka nélkül a bolygódugattyús motorok szépen eltűntek volna a történelem süllyesztőjében. Valószínűleg legközelebb már csak hatótávnövelő berendezésként találkozunk ezzel a motorral egy villanyautóban, ám korántsem biztos, hogy az egy RX sportkocsi lesz.
A virtuáltuner összegyúrta a Mazda jelenlegi és múltbéli formanyelvét (kép: behance.net/enochgabriel)
Pedig 2015-ben előrukkoltak egy RX-VISION nevű tanulmányautóval, amely már a KODO formanyelvet használta és szemre már-már szériaérettnek is tűnt. Sajnos mégsem jutott el a sorozatgyártásig. Viszont mostanság egy virtuáltuner, bizonyos Enoch Gabriel Gonzales megálmodta a negyedik generációs RX-7 vonalait, amit szerencsére nem szégyellt a világ elé tárni. Saját bevallása szerint az RX-Vision tanulmányautóból is merített, illetve a második generációs típusból is. Érdekes, hogy az embléma a jelenlegi Mazdákkal ellentétben nem a hűtőrácson helyezkedik el, illetve, ha jól megfigyelitek, a fényszórók fölé bukólámpa imitációt rajzolt a tervező, utalva a ’80-as években még trendi megoldásra. Most pedig nincs más hátra, mint tovább reménykedni, hogy a Mazda mérnökei is dolgoznak valami hasonlón.
Zseniálisak a bukólámpa imitációk! (kép: behance.net/enochgabriel)