Így nem három litert eszik: félelmetes a Lupo végsebesség-teszt
50 lóerő is sok mindenre elég, ha kicsi a bódé, ez derült ki a Lupo Autobahn köréből
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Minden idők legcukibb Volkswagenével is lehet sietni, alább a bizonyíték. A videón látható 1,0 literes Lupo motorja láthatóan tartósan bírja a 160 környékét 5000 feletti fordulaton, ám érdemes figyelni az apró jelekre, ez a tempó már nem való neki.
Ennél viszont sokkal fontosabb azt megfigyelni, hogy a kiemelkedő útminőségéről híres német autópályán is rázkódik és imbolyog az autó.
Az alacsony tömeg mellé ugyanis a keskeny gumik és az arányaiban magas karosszéria is társulnak, hogy együtt tegyék instabillá és nehezen irányíthatóvá ennél a tempónál a Lupót. Ha pedig hiba csúszik a számításba és bármi miatt elveszik a kontroll, akkor nem ez lesz az a karosszéria, ami hatalmas gyűrődőzónáival és bármit kibíróan merev utascellájával megvédi majd a benne utazókat. Az alábbi videóban látható célra tehát inkább valami mást válasszatok, a városba viszont továbbra is kiváló, minden szempontból költséghatékony négykerekű lehet egy ilyen Lupo, lényegében bármelyik motorral.