Így lett pápa Ferenc

Vatikáni fehér füst á la Citroën

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Mókás-pápás videóban hirdeti a Citroën, hogy milyen tiszta üzeműek is az autói.

Remek kis reklámvideót gyártott a Citroën még a pápaválasztás előtt, s nyilván azt hirdeti, hogy milyen tiszta üzeműek is az autói.
Hiszen minden HDi dízelmotor részecskeszűrős, aztán az e-HDi mikrohibrid technológia (a piac legfinomabb stop-start rendszere), a Hybrid4 dízelhibrid vagy az új, az elődökhöz képest akár 25%-kal alacsonyabb fogyasztású és CO2-kibocsátású Pure Tech motorcsalád is megérne egy misét...
Amit mondjuk már I. Ferenc celebrálhatna. Tényleg ötletes, vicces és alig huszonpár mp-es a mozi, tessék csak megnézni, érdemes.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

14 thoughts on “Így lett pápa Ferenc

  • 2017.10.30. at 05:46
    Permalink

    Szüksége van a projekt, a befektetés, a személyi kölcsönök, az üzleti kölcsönök, az otthoni hitelek, a diákhitelek, a konszolidációs hitelek és a különböző projektekhez nyújtott kölcsönökre? Akik szeretnének hitelt kapni cégünktől, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot [email protected] és kapja meg a kölcsönt.

  • 2017.10.30. at 05:46
    Permalink

    A gondozason mulik minden ha magkapja az auto azt ami kell neki hosszu eveken at jo tars lehet.
    Ismerosok kozt van 2XM 1ik tul a felmillion bontatlan motor a motorteben a szaki meg a mai napig akkor matat ha olajat cserel a masik kb 300e kmel az oraban de ha 2hetig minden jo rajta fulig er a tulaj szaja.
    Most epp a volt tulaj valamiert 1vasdarabot hegesztett a motor melle ismeretlen celal ami eredmenye 1durva szijvagas lett.
    A maiak szervizigenyesebbek nem az auto hibaja lasan mar oda jutunk el hogy csak az emblemat kicserelik
    megveregetik 1mas valat h de jo munkat vegeztunk.
    Vagy talan 1-2kulso elemet modositanak rajta es kesz.
    Mit gondoltok japan vagy olasz?Majden mindegy
    Keress ra Suzuki sx4-Fiat sedici
    Leginkabb a beszalitoktol fugg sok minden dehat mindenbe talalsz mindent.
    De ez az ektronikai dolgokra is igaz.

  • 2017.10.30. at 05:46
    Permalink

    A francia autókkal az ég világon semmi gond nincs. Nálunk egy Renault és egy Citroen alkotja a családi flottát, úgyhogy van tapasztalatom. A Clioból ráadásul már a másodikat koptatjuk, soha semmi gond nem volt egyikkel sem. Az első egy németektől behozott, törött, visszahajtott órás kocsi volt, ennek ellenére gumit cseréltünk rajt, meg egyszer akksit. A másodikban, ami a jövő hónapban lesz 10 éves (2 éves kora óta van nálunk) még semmit, de szó szerint semmit, csak olajat és szűrőket. Most ha megy műszakira, akkor kell majd fékbetétet valószínűleg, de mást nem.
    A Xsara Picasso meg az ADAC lista alpján is kategóriája legmegbizhatóbb autója, tehát ez elég egyértelmű. A Picasso 2 éve van nálam, egy akksi csere volt benn azóta, más semmi. Előtte volt német autóm is, igazán azzal sem volt gond, de azért több apróság előjött rajt, bár ez lehet, hogy abból is adóddott, hogy pár évvel idősebb volt.
    Amúgy az a vélaményem, hogy ma már minden kocsi nemzetközi kooperációban készül, tehát nincs olyan, mint régen, hogy ez egy klasszikus japán, német, vagy francia autó. Sok esetben pl. a franciában a német (pl.Bosch) elektronika hibásodik meg.
    Mitől kóreai egy KIA, amit egy magyar dizájner tervez Németországban, majd Szlovákiában gyártják? :))
    És még sok ilyen példa van.

  • 2017.10.30. at 05:46
    Permalink

    Nekem van francia és Japán-ban gyártott is. Nem mondanám hulladéknak a franciát. A japán összességében komolyabb, precízebb, de van olyan tulajdonság, amiben a francia a jobb.

  • 2017.10.30. at 05:46
    Permalink

    Sajnos a francia kocsik 1éertelműen, sokak által bizonyítottan hulladékok…

    Én nem ismerem és nem szeretem őket..recseg ropog s a szervizre kell költeni a gatyádat…legalábbis ez terjedt el…

    A japánokról pedig az hogy a legmegbízhatóbbak..

    Véletlenül alakult így ???

  • 2017.10.30. at 05:46
    Permalink

    Szóval ezzel most azt akarod mondani, hogy az a legjobb, amit sosem hívtak vissza? Tehát pl.: Francia autók, Kínai autók, Alfa Romeo, sőt, a régi autók közül mind jó, mert csak újakat hívnak vissza, tehát ha pl veszek 1 1967-es citroent, azzal tuti nem lesz semmi gond. Mivel olyat sosem hívtak vissza.
    [url]http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/a_citroen_olcso_lesz_a_peugeot_igenyes-9740[/url]
    Lacika itt már 1-szer leírta hogy volt citroene, úgyhogy nem igazán vágtam le hogy miről is beszéltél.
    Én a te helyedben nem azon golndolkoznék el, hogy milyen autókat hívnak vissza, hanem hogy mennyire tisztességes, erkölcsös dolog más ember halálát kívánni. (saját magadat minősítetted vele)

    Egyébként nekem szerelővel volt hasonló beszélgetésem, ő abból vont le következtetést, hogy milyen autókat visznek be hozzá. Én azzal érveltem, hogy ez így nem lesz jó, mert amiből több van, abból persze hogy többet hoznak be. Kérdeztem tőle: „Akkor a kínai autó a legmegbízhatóbb, mert olyat még nem szereltél. Sőt, Lamborghini, ferrari, Pagani, Bugatti, Koenigsegg, Bentley, Rolls Royce stb. mind a megbízhatóság mintapéldánya, mert még egyet sem hoztak be hozzád. 1940-es BMW-t sem láttál még soha, az is a legmegbízhatóbb autók között van, mert mint mondtad, az a megbízható autó, amit nem hoznak be hozzád. :)”
    Na, ez is kb. ilyen volt. Azért mert nincs visszahívás, nem jelenti azt hogy nem is romlik el.
    A „gázoljon el egy citroen” beszólásod után gondolom én is kapom majd az ívet, de megnyugtatlak, rám a Volvo XC90, BMW X5, X6 + egyéb suvok, ill. pickupok vadásznak, úgyhogy ne fáradj vele 🙂
    (Nem volt még dolgom francia autókkal, nem is volt célom azok leminősítése, csak az ab ovo félrevezető gondolkodásmódra akartam rávilágítani.)

  • 2017.10.30. at 05:46
    Permalink

    Hát nem tudom nekünk most 13 éves a renault megane classicunk 143000km van benne és ennyi év alatt nem igazán volt komoly baj az autóval,gazda függő is sokszor hogy mi mennyit bír.

    Az a kölcsön autó meg gajra volt már vágva biztos mert többször látok akár három éves akár kevesebb éves autót agyon hajtva,na meg a másik a japán vagy akár német autóknál is ép úgy elő fordulhat hiba néha mint a francia autóknál,hallottam már azon frontról is érdekes sztorikat.

  • 2017.10.30. at 05:46
    Permalink

    Tényleg kölcsön kocsi lehetett, hogy még a márkáját sem tudod! 🙂 A Megane ugyanis Renault, itt meg Citroenről beszélnek. Még ha Peugeot lett volna, akkor volnának rokoni szálak…
    Egyébként márkaszervizeknél töltött éveim alatt és a saját kocsik alapján az a tapasztalatom alakult ki, hogy megbízhatóságban egy francia/olasz kocsi tud annyit mint egy német. A következő kategória a koreai, majd az (igazi) japán még mindig a legjobb. Ezt kb. 10 éves korig vállalom és persze nagy átlagról beszélek.

  • 2017.10.30. at 05:46
    Permalink

    „Hiszen minden HDi dízelmotor részecskeszűrős”

    Aminek a kikapcsolására már egész iparág épült itthon…

    malko..

    Hallottál már olyat hogy menet közben kikapcsol a digitális műszerfal Meganéban?

    Vagy , hogy újra bootol miközben autópályán 120a- mész..egy pillanatra nincs szervó, lámpa,,,semmi elektronika..

    Ezek személyes tapasztalatok..kölcsön autóval ..

  • 2017.10.30. at 05:46
    Permalink

    Lacika! Látom Te is elhiszel mindent, amit a magadfajták firkálnak. Pontosan hány embert ismersz akinek szar a Citroenje? Gondolkodj el. Mert nekem 2 is van, de egyikre sincs panaszom. Akiknek kétségük volt eddig, ha kicsit is vezettek Citroent másképp vélekednek utána. De ez szinte minden márkánal elmondhatom. Két hibát követnek el az emberek, köztük Te is. Az egyik, hogy 30millás autókat hasonlítanak a 3 millásokhoz. Másik, hogy Mo-n 10-15 év az autók átlagéletkora, emiatt ebből vonnak le következtetéseket a minőségről, holott semmi nem tart örökké, főleg nem egy autó, amelyet 5-8 évre terveznek. Tehát akkor mi is a hulladék? Talán a Te autód az életeddel együtt. Remélem egy Citroen gázol halálra. Citroent fikázni ott a Totalcar, költözz oda.

  • 2017.10.30. at 05:46
    Permalink

    ISTENEM! Nem is tudom mit lehetne mondani ezekre a citroenes marketing „szekemberekre”.
    Évek alatt annyi eszük nem volt, hogy a hulladékokkal átvert tulajdonosokkal felvegyék a kapcsolatot és megkérjék őket, hogy szedjék már le a netről a feltöltött írásokat, dokumentumokat!
    Fehér füst!

Vélemény, hozzászólás?