Így lesz a Toyota Land Cruiserből tuningautó!

Ha szerinted unalmas a Land Cruiser, nézd meg mit művelt vele a Liberty Walk

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Liberty Walk japán egyik legőrültebb tuningcégének hírében áll, természetesen a szó pozitív értelmében. Ezúttal az új Toyota Land Cruisert vették kezelésbe, az eredmény pedig magáért beszél.

Kato Wataru több mint harminc éve alapította a Liberty Walk tuningműhelyt, ám másfél évtizednek kellett eltelnie, hogy a stúdió rátaláljon igazi hangjára, és ezzel párhuzamosan nemzetközi elismerést vívjon ki magának. A Liberty Walk mértékadó a japán átépítőiparban, és bár számos termékcsaládot készítenek, a világ szégyentelenül agresszív, a maguk módján mégis harmonikus munkáikkal azonosítja őket.
Hirdetés
Igaz ez azokra a készleteikre is, amelyeket a Toyota és Lexus palettájának tagjaihoz fejlesztettek. Még egy Priusból is képesek előcsalogatni a benne szunnyadó vadállatot, egy olyan, eleve karizmatikus modellből pedig, mint a Toyota GR Supra vagy Lexus LC, ellentmondást nem tűrő műalkotásokat készítenek. A ráfordított szellemi és kézműves munka ismeretében nem meglepő, hogy viszonylag sokáig kellett várni a Toyota Land Cruiser 300-as átalakító készletére – annál váratlanabb azonban, hogy megosztó, felkavaró megjelenés helyett kifejezetten decens, bár tagadhatatlanul erőteljesebb külsőt kapott a nagy terepjáró. Bár egyesével is megrendelhetők az optikai komponensek, a maximális hatást értelemszerűen a teljes csomag megrendelésével érhetik el az ügyfelek. Ebből három szint létezik. A Light belépő verzió új első és hátsó lökhárítót, valamint az elmaradhatatlan, szabadon hagyott csavarokkal rögzített kerékívtoldatokat tartalmazza. A Full csomag a hátsó szélvédő fölé és alá rögzített légterelőket, valamint új hűtőmaszkot tartalmaz, a Premium pakk pedig a motorházfedelet is lecseréli egy erőteljesebb, légkivezető rostélyokkal megbolondított panelre.
Hirdetés
Mind a három készlet elkészíthető sztenderd üvegszál-erősítésű műanyagból, vagy bő másfélszeres vételárat eredményező, de kétségtelenül stílusosabb szénszálas kompozitból. A legegyszerűbb, legolcsóbb csomag 7500 dollárba (2,7 millió forintba) kerül (szállítás és szerelés nélkül), a fullos verzióért pedig 19 600 dollárt (7,2 millió forintot) kérnek el. További 5,7 millió forintért négy darab kovácsolt könnyűfém keréktárcsa is kérhető, 24 colos méretben. Forrás: Smarter Media
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?