A "Defenderesítéstől" nem lett sokkal szebb, az N-Van arányai furcsák az európai szemnek
A japán kei kategóriába tartozó járművek szerves részét képezik a szigetország mindennapjainak, az olcsó, kicsi és kedvező fogyasztású autók vásárlását még az állam is ösztönzi. A méretek kötöttek, ezért a szokatlan forma, a parányi szélességhez és hosszúsághoz akár kétméteres magasság is társulhat, amit rendre ki is használnak a gyártók.
Ha szükséges, két plusz ülés is elővarázsolható a raktérből, a hivatalos személyszállító változat N-Box néven fut
A Honda N-Van a cég első kei áruszállítója, a személyszállítóként is elérhető modell 2018 óta készül. A forma itt is egy kis kerekeken guruló kartondobozra hasonlít, de nincs mit tenni, csak így maximalizálható a jármű praktikuma. A megjelenést viszont különlegesebbé lehet tenni az ESB Style átalakító csomagjával. A 3,4 méter hosszú dobozos a Land Rover Defender ábrázatát is magára öltheti, nagyjából 570 ezer forintért. A fényszórók mellett a maszk és a lökhárító is próbál hasonlítani a brit terepjáróra, de összekeverni azért nagyon nehéz a két modellt. A tuningcég a terepképességen egy árnyalatnyit tudott javítani. Az N-Van hasmagassága 2,5 centit nőtt, a 14 colos aprócska kerekekre terepgumikat húztak.
A fehér acélfelni a Defenderen éli reneszánszát, a könnyen másolható részlet az N-Van átalakító csomagjában is megjelenik
A teljesítmény nem változott, illetve nem is változhat a kei car kategória előírásai szerint. A 660 köbcentis blokkot turbó lélegezteti, így 63 lóerő és 104 Nm a maximum. Az N-Van két- és négykerékhajtással is készül, a váltó csak fokozatmentes CVT lehet, a jövő évtől pedig már
elektromos verzióban is készül a kis Honda.
A szép továbbra sem ilyen, de legalább kitűnik a több százezer N-van közül. A japán alapár 3,4 millió forint