Csúnya nagy pofont kapott hátulról ez a hetes BMW. Kukázandónak gondolnánk, de nem ennél az orosz szerelőnél
Minden autóvásárló rémálma, hogy autója korábban törött volt. Most egy orosz műhely titkaiba, vagy fortélyaiba leshetünk be, a páciens pedig egy hetes BMW, az előző szériából, amit csúnyán megaláztak hátulról.
Totálkár, mondanánk, mivel a csomagtérajtótól előrébb is gyűrődött a karosszéria. Viszont pont az ilyenben látnak nagy potenciált a hasonló élelmes mesterek, pláne, ha van egy ugyanolyan szériás, csak éppen elölről nullázott modell. Futómű, kárpit, üvegek ki, flexszel megszabadulnak a roncs fartól, jöhet rá az ép. Méricskélni nem fontos, a lényeg, hogy az ajtók záródjanak, a nagy valószínűséggel csálé futásra meg majd mondanak valamit. Nem hinnénk, hogy ekkora csattanásnál ne mászna el a karosszéria többi része, mindenesetre a végső képeken már egész szépen mutat, így már mehet a helyi használtautós portálra, alig futott, megkímélt állapotban.
Itt már a bontott far kerül fel, érdemes a videót megnézni, ahol látszik, leginkább az ajtókhoz igazítják az új részt. Persze, ha csukódnak az ajtók, akkor eladni már nem lesz annyira nehéz, az új tulajnak viszont nagy küzdelmei lehetnek még vele
De hát nincs ebbe semmi különleges itthon tele vagyunk ilyen műhelyekkel ahol hasonló autók hasonló módon vannak elkészítve. Tudom mert magam is jó pár ilyet készítettem és ez nem minden a néhány ezer kilométeres fényhidas (mentő rendör) autó is így készül. (Kicsit magamat védve így még mindig jobb és humánusabb a javítás hogy gyári minden és nem egy egyengetett kitelt katyvasz az egész)
Első gondolatom : Úristen, ez nagyon gáz.
[b]De aztán, ugyanaz jutott eszembe mint Edy -nek !!![/b]
És azoktól hanyatt kell essünk, hogy milyen klassz autóépítők, ezek meg nyavalyás gazemberek …
Nehéz ebben igazságot tenni !!!
Ez így megy:) tanulóként nagy hatással volt rám mesterem, aki egy fél éves (kb 96 ban járunk) a4 est rakott össze 3darabból: volt ugye az eleje, egy hátulja, meg egy tető (akkoriban nem volt csak úgy tetős hátulj;)
a vizsgamunkám egy borult e30 kupé oszlopos tetőcsere volt (micsoda gép volt az:)…
Egyébként készült egy berlingó tkg! is felezve, ez képben maradt, figyeltük, 8év és 400ekm felezés után, és semmi repedés v rendellenes korrózió stb.. (bár mindig mértünk és ami a lényeg megerősített illesztés után Üregeltünk)…
“Majd a cikkeitek alatt kommentelő csalfarómeó félék kijelentik, hogy a BMW egy sz.r autó.”
Az.:)
Gyari lett! :DD
Amugy amerikaban az osszes garazsceg pont igy kezzel epiti az autoit az alvazaktol kezdve a kasztnival bezarolag. Persze az mas koltsegvetes.
Neont stratust vagy voyagert?
A video végén kicsit magas a segge a kocsinak…..
Durva. Nem semmi probléma megoldás. Nem szívesen ülnék bele az biztos. Lehet 4 nyomon is fut. 🙂
Az Oroszoknál a téli nagy hidegek miatt szinte elenyésző diesel autók száma főleg ebben a méretosztályban …egyébként meg átszámítva kb 150 ft náluk a benzin … 😀
De valóban nem egy csúcstechnikás javítás … egyébként ha valaki ezt hinné nálunk nem ez megy téved …és még 2002 ben a chraysler márka kereskedésben vettem egy ott kiállított akkor 3 éves magyar rendszámú magyar autót első tulaj megkímélt állapot ” hát persze 😀 😀 ” 24.000 km el full új bőrillattal a belsejében… aztán pár év múlva a ” gyári ” fényezés elkezdett hólyagosodni …és mint kiderült a hátulját levágták és egy másik sérülésmentes autóét rakták rá … szóval ennyit a márkakereskedésekről …
Az Orosz viszonyok között, egy jobb rozsdavédelmű autó is rottyra rohad 8 éves korára, ez az ív hegesztett
csúcstechnika hány telet fog ott kibírni mielőtt bmw 730d compact lesz belőle ? 😀 😀 😀
Majd a cikkeitek alatt kommentelő csalfarómeó félék kijelentik, hogy a BMW egy sz.r autó.