Így készül a megkímélt 7-es BMW Oroszországban

Egy kis háttér videó a több darabból összerakott 7-es BMW-ről

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Minden használtautó-vásárló rémálmát mutatja meg részletesen egy orosz szerelő, vagy inkább mondhatnánk művésznek is, mivel egy totálkáros luxusautóból megkíméltet varázsol.

Minden autóvásárló rémálma, hogy autója korábban törött volt. Most egy orosz műhely titkaiba, vagy fortélyaiba leshetünk be, a páciens pedig egy hetes BMW, az előző szériából, amit csúnyán megaláztak hátulról.
Hirdetés
Totálkár, mondanánk, mivel a csomagtérajtótól előrébb is gyűrődött a karosszéria. Viszont pont az ilyenben látnak nagy potenciált a hasonló élelmes mesterek, pláne, ha van egy ugyanolyan szériás, csak éppen elölről nullázott modell. Futómű, kárpit, üvegek ki, flexszel megszabadulnak a roncs fartól, jöhet rá az ép. Méricskélni nem fontos, a lényeg, hogy az ajtók záródjanak, a nagy valószínűséggel csálé futásra meg majd mondanak valamit. Nem hinnénk, hogy ekkora csattanásnál ne mászna el a karosszéria többi része, mindenesetre a végső képeken már egész szépen mutat, így már mehet a helyi használtautós portálra, alig futott, megkímélt állapotban.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 02:37
    Permalink

    De hát nincs ebbe semmi különleges itthon tele vagyunk ilyen műhelyekkel ahol hasonló autók hasonló módon vannak elkészítve. Tudom mert magam is jó pár ilyet készítettem és ez nem minden a néhány ezer kilométeres fényhidas (mentő rendör) autó is így készül. (Kicsit magamat védve így még mindig jobb és humánusabb a javítás hogy gyári minden és nem egy egyengetett kitelt katyvasz az egész)

  • 2017.10.28. at 02:37
    Permalink

    Első gondolatom : Úristen, ez nagyon gáz.

    [b]De aztán, ugyanaz jutott eszembe mint Edy -nek !!![/b]
    És azoktól hanyatt kell essünk, hogy milyen klassz autóépítők, ezek meg nyavalyás gazemberek …
    Nehéz ebben igazságot tenni !!!

  • 2017.10.28. at 02:37
    Permalink

    Ez így megy:) tanulóként nagy hatással volt rám mesterem, aki egy fél éves (kb 96 ban járunk) a4 est rakott össze 3darabból: volt ugye az eleje, egy hátulja, meg egy tető (akkoriban nem volt csak úgy tetős hátulj;)
    a vizsgamunkám egy borult e30 kupé oszlopos tetőcsere volt (micsoda gép volt az:)…
    Egyébként készült egy berlingó tkg! is felezve, ez képben maradt, figyeltük, 8év és 400ekm felezés után, és semmi repedés v rendellenes korrózió stb.. (bár mindig mértünk és ami a lényeg megerősített illesztés után Üregeltünk)…

  • 2017.10.28. at 02:37
    Permalink

    Gyari lett! :DD
    Amugy amerikaban az osszes garazsceg pont igy kezzel epiti az autoit az alvazaktol kezdve a kasztnival bezarolag. Persze az mas koltsegvetes.

  • 2017.10.28. at 02:37
    Permalink

    Az Oroszoknál a téli nagy hidegek miatt szinte elenyésző diesel autók száma főleg ebben a méretosztályban …egyébként meg átszámítva kb 150 ft náluk a benzin … 😀

    De valóban nem egy csúcstechnikás javítás … egyébként ha valaki ezt hinné nálunk nem ez megy téved …és még 2002 ben a chraysler márka kereskedésben vettem egy ott kiállított akkor 3 éves magyar rendszámú magyar autót első tulaj megkímélt állapot ” hát persze 😀 😀 ” 24.000 km el full új bőrillattal a belsejében… aztán pár év múlva a ” gyári ” fényezés elkezdett hólyagosodni …és mint kiderült a hátulját levágták és egy másik sérülésmentes autóét rakták rá … szóval ennyit a márkakereskedésekről …

  • 2017.10.28. at 02:37
    Permalink

    Az Orosz viszonyok között, egy jobb rozsdavédelmű autó is rottyra rohad 8 éves korára, ez az ív hegesztett
    csúcstechnika hány telet fog ott kibírni mielőtt bmw 730d compact lesz belőle ? 😀 😀 😀

Vélemény, hozzászólás?