Így hortyog a 270 lóerős Peugeot 308 GTi

A Peugeot új kisfilmekkel népszerűsíti a 270 lóerős 308 GTi-t

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kissé krákogós, de eléggé dögös. Három új promóvideóban is hallható az új Peugeot 308 GTi erősebb változata.


Már egyhónapos sztori a Peugeot legújabb, és ha minden jól megy, akkor egyben legpotensebb hot hatch-je, a 308 GTi. A csak 1.6-os, de turbós motorral 250 lóerő és 270 lóerős változatban lehet majd kérni, és mindkettőhöz 330 Nm nyomaték, na meg hatfokozatú kéziváltó jár majd. Nem a több erő, meg a 18 colos kerekek adják majd a 270 lóerős változatban az igazi pluszt, hanem a Torsen-rendszerű önzáró differenciálmű, amivel a fronthajtásos kocsi szabályszerűen kihúzza magát a kanyarból. Már alig várjuk, hogy kipróbálhassuk. Addig is itt van három rövid kis klip, amikben mozgás közben is lehet végre látni a GTi-t, sőt a hangját is hallani.
Hirdetés



Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

6 thoughts on “Így hortyog a 270 lóerős Peugeot 308 GTi

  • 2017.10.28. at 15:42
    Permalink

    esztelen kempelen

    Neked haverjaid? Honnan szalajtottad azokat a balfékeket?
    Kevés olyan egysejtű lehet aki veled komolyan szóba áll, de azoknak nem is számít a véleménye.
    Mellesleg nem kell nagy ész ahhoz, hogy valaki belássa, hogy ez a motor egy időzített bomba, ha az ember kihasználja a tudását.
    Mondjuk a te balfék stílusodnak biztos megfelelő lenne, aki azért vesz (állítólag) erős autót, hogy elmondhassa, hogy neki az van. Értelme semmi, hiszen ellődörög vele az úton 90-nel és a fordulatszámmérő soha nem lépi át a 3000-es értéket. Az ilyeneknek biztos jó, de minek?

  • 2017.10.28. at 15:42
    Permalink

    Úgy érted, hogy olyan motorcsere, mint amit a Toyota csinált az 1,8 szívó benzin, meg a D-Cat esetében tömegesen? Értsd, százezer számra? Hát, lehet….

  • 2017.10.28. at 15:42
    Permalink

    Haverjaimnak, akikkel olvassuk ezt a honlapot, írtam a cikk megjelenésekor, hogy nézzék meg, az első komment menőmanó kesergője lesz. Arról a motorról fog írni, amit sosem próbált, egyetlen használóval nem beszélt, de olyan erőből fogja okádni, hogy eszméletlen. Jönnek a smiley-k a zárt csoportban….. :-DDD Ez teljesen hülye.

    Nem kell a válaszod tökfej! Így legyen ötösöm, mint ahogy tudom, hogy mikor, mit írsz majd. :-DDD Átlátszó vagy, mint a zsírpapír, kázsé!

  • 2017.10.28. at 15:42
    Permalink

    ha nem lenne seat leon, azt mondanám, h ez a legjobb kis hot hatch (úgy összhatásra)..bár 1.6-os motorból max 220 lovat, de már ahhoz is szét kell fújni….kíváncsi lennék azért, h milyen ellenörzéseken megy ez át, és mennyi a várható élettartam? vagy beálltak a 120 ezer km-re? aztán meg motorcsere? 😀

  • 2017.10.28. at 15:42
    Permalink

    Maga az autó tetszik. A teljesítménye is elismerésre méltó. Még a fordítva működő fordulatszámmérőt is elfogadnám, de végletekig húzott 1,6-os viszont gáz. Nem is kicsit, főleg hogy van már múltja, ami nem éppen „szeplőtlen”. 🙂
    6 éves és 200.000km garival viszont elfogadnám.

Vélemény, hozzászólás?