Így hasít 220 felett a magyarok álom-használtautója az Autobahnon

6 éves TDI Passatot vittek végsebesség-tesztre: vajon mire képes 111 ezer kilométer után?

Még az órát sem kellene tekerni, hogy sorban álljanak érte a vevők itthon: a kérdés már csak az, hogy miként viseli a padlógázt a német autópálya korlátlan szakaszán ez a B8 Passat.

2019-ben gurult le a gyártósorról az alábbi videóban látható Volkswagen Passat Variant, így értelemszerűen a B8 generáció büszke tagja. 1968 köbcentis, sornégyes, EA288Evo dízelmotorja a köznyelvben 2.0 CR TDI néven ismert, legfeljebb 190 lóerőre és 400 newtonméterre képes. Ezt a teljesítményt és forgatónyolatékot egy DSG váltó juttatja el az első kerekekhez, a végeredmény pedig üresen 1598 kilogrammot mozgat. Újkorában is a német autópályára szánták a mérnökök, így nem meglepő, hogy 111 ezer kilométer után sincsen problémája ezzel a használattal, ám a hazai fizetésekhez képest borsos vételára miatt Magyarországon a legtöbb családnak még 6 éves használtként is csak álom marad. Egy gyors keresést követően ugyanis kiderül, hogy nagyjából 10 millió forintért juthatsz Itthon egy hasonló - és hasonlóan keveset futott - példányhoz ebből az állítólagos "népautóból". És hogy mit kapsz ezért a pénzért cserébe a sebességhatárok nélküli aszfaltcsíkon? Az alábbi videóból kiderül!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?