Karakteresebb, aranyosabb arcot kapott az Ami, illetve az új logó is megjelent
Megkapta félidős frissítését a legkisebb Citroën, a nagybetűs városi autó továbbra is csak azt nyújtja, ami létszükséglet, de a tálalás végtelenül jópofa. A típus 2020-ban mutatkozott be, a segédmotoroskerékpárnak minősülő járgányt az Opel és a Fiat is átvette.
Csak a piros fényből tudható, hogy éppen távolodik az autó, egyforma az első és a hátsó elem
A leglátványosabb újdonság a különállóbb fényszóró, ami így jobban hasonlít a 2CV-re. Kisebbek lettek az alsó lámpák, illetve változott az első elem, ám mivel az autó szimmetrikus, ez egyben a hátsó rész változását is maga után vonja. Ötletesek az új dísztárcsák, amelyeken még véletlenül sem középre rakták a logót. A technika változatlan, az 5,5 kW-ás akku 75 kilométerre elég, a nyolc lóerő 45-ig gyorsítja a kisautót.
Talán csak a klíma hiánya fájó pont, ekkora teljesítmény belvárosi használatra elegendő
A ráncfelvarrás mellett egy Buggy Vision Concept modellt is elhozott Párizsba a Citroën. Az alapok változatlanok, csak a körítés enyhén terepes. A városi vagány terepgumikat és enyhe szélesítést kapott, az ajtókat messzire hajították, helyette némi cső óv a kieséstől. A fényszórók a régi francia szabvány szerint sárgák, a tetőre szerelt erős LED segít a tájékozódásban vadregényes terepen. A tetőt kinyitva, a szörfdeszkát az autó oldalára feldobva már csak a strand hiányzik. A Buggy egyelőre csak koncepció, de ismerve a márka bevállalós, merész stílusát, nem kizárt a sorozatgyártás sem.
Így képzeli el a Buggy-t a Citroën, ami legalább olyan jópofa mint az Ami