A GR Supra A90 Final Edition külseje versenypályáért kiált, az alapmodellnél 95 lóerővel erősebb
Hosszú várakozás után 2019-ben mutatta be a Supra ötödik generációját a Toyota a BMW Z4-gyel közösen. A Magna Steyr üzemében készülő sportautók felett eljárt az idő, kéz a kézben búcsúznak, ám előtte még egy limitált szériával örvendezteti meg a rajongókat a Toyota.
Nem estek túlzásba a mérnökök, de azért jelezték, hogy ez itt valami más
A limitált szériás Final Edition látványos, ami főként a plusz toldatoknak és a szárnynak köszönhető, mindez versenyautós megjelenést kölcsönöz. Műszaki téren is van némi újdonság, erősebbek a fékek, az autó alá KW futómű került. Stílusosan a nagyobb motor jár hozzá, a BMW eredetű háromliteres sorhatos ezúttal 435 lóerős, ehhez csak hatos kéziváltót adnak. A teljesítménynövekedést áttervezett szívósorral, más katalizátorral és szoftveres módosítással érték el, illetve a karterban új terelőlemezeket találunk, ami jobban akadályozza az olaj mozgását versenypályán.
A végsebesség 270 (+20) km/h, a nyomaték 570 (+70) Nm, a csomagtartóba keresztmerevítő is került
A Final Edition mindössze 300 példányban készül, ezúttal mi a szerencsés oldalon állunk. A típus csak Japánban és Európában lesz elérhető, a sok nyalánkságot kapó Egyesült Államok most kimarad. Az árat egyelőre nem közölték, de ez nem is releváns, bármennyit is kérnek érte, egy pillanat alatt fogják elkapkodni a búcsú GR Suprát.