A Tiguan is megkapja a félidős frissítést, hibrid és izmos R verzió is jöhet a modellciklus második felére (Forrás: Motor1)
Együtt érték el modellciklusuk felét, ezért idén némi frissítésnek vetik alá a Tiguant és az Arteont. Az újdonságok sorát egy hibrid verzió is gyarapítja, ami igazság szerint nem meglepő húzás a Volkswagen részéről. A külső áramforrásból tankolható Tiguan GTE ötletét már régóta dédelgeti a Volkswagen, 2015-ben már bemutatták a plug-in hibrid crossovert, igaz még csak koncepciómodell formájában. A piaci bevezetésre négy évet kellett várni, legalábbis a kínai vásárlóknak, az ázsiai országban már tavaly óta áramot is tud fogadni a Tiguan. Az európai kivitel sok meglepetést nem tartogat, jól ismert elemeket kap a plug-in hibrid Tiguan. A környezetbarát hajtáslánc többek között a
Passat GTE-ből jön, azaz 1,4-es TSI motor szolgáltatja a benzines lóerőket, a rendszerteljesítmény kicsivel 200 lóerő fölé várható, a 13 kWh-nyi kapacitás bő 50 kilométer emissziómentes haladást tesz lehetővé.
Életciklusa felénél jár az első generációs Arteon, kombi, hibrid és egy R változat is növelheti az érdeklődést a modell iránt
Szintén az idei év újdonsága lesz az Arteon GTE, ami ugyancsak a Passat eredetű hibrid hajtásláncot kapja. A Passat CC utódja esetében nem kell attól tartani, hogy megdönti a Volkswagen eladási rekordjait, azonban a gyártó hisz a modellben, a ráncfelvarrás és a hibrid változat mellé hamarosan egy kombi kivitel is érkezik. A Tiguan és az Arteon esetében is felröppentek hírek egy esetleges R jelű csúcsverzióról. A több újdonságot is hozó 2020-as esztendő segíthet növelni az Arteon népszerűségét, de az irigylésre méltó eladási számokat produkáló Tiguan esetében sem hátrány a plug-in hibrid verzió megjelenése.
Puttonyos verzióról már régóta pletykálnak, most úgy tűnik, hogy meg is valósul a praktikusabb Arteon (Forrás: Motor1)