Ideje céges autóként is gondolni a Suzukira

A Suzukit nem csak a magánszemélyek kedvelik, legalábbis a számok ezt mutatják

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A japán márka még mindig az egyik piacvezető gyártó hazánkban, ez pedig a számos egyéni megrendelés mellett a céges vásárlások is elősegítik. De miért ilyen népszerű a flottavásárlók körében a Suzuki?

Kár szépíteni, idén szenved a magyar újautó-piac, amely számtalan gazdasági tényezővel magyarázható, ezt pedig természetesen minden márka tapasztalja a saját bőrén. A Suzuki ennek ellenére őrzi a helyét az élmezőnyben, a gyártók összevetésében a harmadik legtöbb új autót adták el idén októberrel bezárólag - csak a Toyota, és a Škoda előzi őket. Fontos különbség azonban, hogy a Suzukinál az átlagosnál is kiegyensúlyozottabb a flottavásárlók/magánvásárlók aránya, jelen állás szerint nagyjából 50-50 százalékban oszlanak meg az eladások a magán- és jogi személyek között, míg a magyar átlag 70-30 a flottások javára.
Hirdetés
A Suzuki nem csak azért vonzó a cégek számára, mert ár-érték arányban még ma is az egyik legjobb választás lehet, hanem azért is, mert a márka számos kedvezményt biztosít. Marosi Gábor, az Országos Mentőszolgálat gépjármű osztályvezetője például arról beszélt nemrég egy kerekasztal beszélgetésen, hogy számukra elengedhetetlen a megbízhatóság, hiszen a járműveikkel rendszerint a határokat feszegetik vonulás közben, jelen esetben pedig egy műszaki meghibásodás szó szerint élet-halál kérdés lehet. A Suzuki a mentőszolgálat számára egyébként 5 év és 300 ezer kilométeres garanciát biztosít, de a magánvásárlók is hosszú garanciára számíthatnak, hiszen minden eladott autó hajtásláncára 3+7 évet vállalnak. Ugyanakkor nem csak aszfalton, hanem terepen is kiváló társ lehet a Vitara vagy az S-Cross - erről már Fehér Tamás beszélt. A Colas flotta vezetője elárulta, hogy a járműveket főként építkezéseken használják, az összekerekes Suzukik pedig ott is jó szolgálatot tesznek. Persze, nem csak a SUV-okból válhat céges autó, hiszen a városi környezetben a Swift is kiváló alternatíva, az eladási számokból pedig az látszik, hogy bár a kisautók piaca szűkül a trendek miatt, a Suzuki még mindig viszonylag sokat értékesít az egykori slágermodellből a magánszférában is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

One thought on “Ideje céges autóként is gondolni a Suzukira

Vélemény, hozzászólás?