Hondákat zúztak be a gyár udvarán
Thaiföld, Honda-gyár: tájkép vihar után
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az év legszomorúbb képsorozata a Honda thaiföldi gyárából az áradások után.
A legutóbbi thaiföldi áradások összesen 610 ember életét követelték, és több milliárd dollárnyi kárt okoztak, és most, ahogy a víz felszárad, visszafolyik és felszívódik, egyre jobban látszanak a pusztítás nyomai.
A Honda Ayutthaya tartományban található gyárát sem kerülte el a végzet. A gyáriak annak érdekében, hogy a szétázott kocsik sose kerüljenek ki a piacra, megkezdte az itteni telepen található több mint ezer autó bezúzását.
Képeink azt a folyamatot követik, ahogy a gyári munkások összesen 1055 Brio és City kisautót pusztítanak el: szomorú, mégis nagyon látványos a telepen sorsukra váró autókról készített galéria, s jól mutatja, milyen aprók és védtelenek vagyunk még saját élőhelyünkkel szemben is.
A Honda Ayutthaya tartományban található gyárát sem kerülte el a végzet. A gyáriak annak érdekében, hogy a szétázott kocsik sose kerüljenek ki a piacra, megkezdte az itteni telepen található több mint ezer autó bezúzását.
Képeink azt a folyamatot követik, ahogy a gyári munkások összesen 1055 Brio és City kisautót pusztítanak el: szomorú, mégis nagyon látványos a telepen sorsukra váró autókról készített galéria, s jól mutatja, milyen aprók és védtelenek vagyunk még saját élőhelyünkkel szemben is.
Elég brutális pazarlás. Az még érthető, hogy nem akarnak majd rejtett hibákkal találkozni, de azért a gumi, felni, stb simán menthető lenne.
pazarlás no comment
Szerencsére az ablaktörlőgumi nem veszítette el az alakját a hosszú tárolásban!
Valószínű a Te Hondád nem japánból érkezett a magyarországi szalonba.
Egy pár hónapja láttam egy videot. Egy mazda szállítóhajó rakománya borult be a vízbe, közel 4000 autó, ha jól emlékszem. Ők is bezúzták a kocsikat, mondván, ha piacra kerülnek, nagyobb galibát okozhat egy ilyen vízkáros autó, hamarabb tönkremegy, balesetveszély stb. Meg marketing szempontjából nézve is előnyös.
Összeszorul a szívem amikor ilyeneket látok, de meg kell hagyni sokkal korrektebb dolog, mint amikor az amerikai cunami után garmadával jöttek Európába a vízkáros autók, úgy, hogy alig ment megkímélt darabok, aztán meg csak a szopás volt velük…
A hozzászólásokhoz :
akaik : többe kerül leszedni az elemeket, és azután felszerelni, újra fényezni, mint újat csinálni, egyszerűen nem éri meg bontogatni. Ezt Magyar és általában felhasználói szemmel nehéz belátni de igaz.
apa111 : gyanítom ( mivel japó tuljadon a gyár ) ugyanazok a szabályok érvényesek ott is mint japánban, így az olajat, üzemanyagot leeresztik, a többi anyagot pedig automatikusan válogatják, mint a világon sok felé.
Uff!
Szelektív hulladékkezelés. Szép….
A Magyarországra érkező itteni szalonokban eladottakat is bezúzhatnák…
Kb annyit érnek…
Egy volt Honda tulajdonos…
Mondjuk a csavarozható karosszériaelemeket, motorháztető,tükrök, lökhárítók,stb, felniket, üvegeket meg lehetett volna menteni..de mondjuk ha fizeti a biztosító akkor no problemo