Hondákat zúztak be a gyár udvarán

Thaiföld, Honda-gyár: tájkép vihar után

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az év legszomorúbb képsorozata a Honda thaiföldi gyárából az áradások után.

A legutóbbi thaiföldi áradások összesen 610 ember életét követelték, és több milliárd dollárnyi kárt okoztak, és most, ahogy a víz felszárad, visszafolyik és felszívódik, egyre jobban látszanak a pusztítás nyomai.
A Honda Ayutthaya tartományban található gyárát sem kerülte el a végzet. A gyáriak annak érdekében, hogy a szétázott kocsik sose kerüljenek ki a piacra, megkezdte az itteni telepen található több mint ezer autó bezúzását.
Hirdetés

Képeink azt a folyamatot követik, ahogy a gyári munkások összesen 1055 Brio és City kisautót pusztítanak el: szomorú, mégis nagyon látványos a telepen sorsukra váró autókról készített galéria, s jól mutatja, milyen aprók és védtelenek vagyunk még saját élőhelyünkkel szemben is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.31. at 06:07
    Permalink

    Egy pár hónapja láttam egy videot. Egy mazda szállítóhajó rakománya borult be a vízbe, közel 4000 autó, ha jól emlékszem. Ők is bezúzták a kocsikat, mondván, ha piacra kerülnek, nagyobb galibát okozhat egy ilyen vízkáros autó, hamarabb tönkremegy, balesetveszély stb. Meg marketing szempontjából nézve is előnyös.

  • 2017.10.31. at 06:07
    Permalink

    Összeszorul a szívem amikor ilyeneket látok, de meg kell hagyni sokkal korrektebb dolog, mint amikor az amerikai cunami után garmadával jöttek Európába a vízkáros autók, úgy, hogy alig ment megkímélt darabok, aztán meg csak a szopás volt velük…
    A hozzászólásokhoz :
    akaik : többe kerül leszedni az elemeket, és azután felszerelni, újra fényezni, mint újat csinálni, egyszerűen nem éri meg bontogatni. Ezt Magyar és általában felhasználói szemmel nehéz belátni de igaz.
    apa111 : gyanítom ( mivel japó tuljadon a gyár ) ugyanazok a szabályok érvényesek ott is mint japánban, így az olajat, üzemanyagot leeresztik, a többi anyagot pedig automatikusan válogatják, mint a világon sok felé.

    Uff!

  • 2017.10.31. at 06:07
    Permalink

    Mondjuk a csavarozható karosszériaelemeket, motorháztető,tükrök, lökhárítók,stb, felniket, üvegeket meg lehetett volna menteni..de mondjuk ha fizeti a biztosító akkor no problemo

Vélemény, hozzászólás?