A Honda CR-Z számunkra is kellemes emlék, egyrészt
Magyarországon elsőként tesztelhettük a hibrid üzemű sportkupét, másrészt igen élvezetes menettulajdonságokat tapasztaltunk - úgy éreztük, az autóban sokkal nagyobb potenciál rejlik annál, mint amennyit a 124 lóerő összteljesítményű hibrid erőforrás képvisel. Úgy látszik, a Hondánál is érzik, bűn lenne parlagon heverve hagyni a CR-Z-t, így hamarosan vadonatúj fejlesztésű, 1,6 literes, négyhengeres, változó szelepvezérléses benzinmotor kerülhet a gépházba, amely turbófeltöltéssel fitogtatja majd az erejét - ez kiviteltől függően 160 és 200 lóerő lenne. Úgy hírlik, a motor nem csak a kupé számára készülne, elvileg a Jazz, a Civic, valamint az Accord egyaránt megkaphatná, míg a legcombosabb CR-Z akár a Type-R nevet is felveheti, amely legendás megkülönböztetés a Honda berkein belül. Mint köztudott, a 2.0 literes, 200 lovas szívómotort már nem gyártja a Honda, így ezzel az 1,6-ossal lehetne betölteni a keletkezett űrt.