A sportkocsik gyengeségeit kiküszöböli a replika, ez nem fog leérni a fekvőrendőrön, a technika pedig egyszerű és megbízható
Indiában nem ritka, hogy egy átlagos autót szupersportautónak öltöztetnek, ami persze tökéletes sosem lesz, de távolról akár még menőnek is tűnhet. Az "abból főzünk ami van" jellegű autóépítés legújabb példája egy Civic, ami egy háztáji Aventador bőre alá bújt.
A replika a maga kategóriájában még a jobbak közül való, az autónak kétségtelenül az orra sikerült a legjobban. Az olasz csodákat másolva természetesen felfelé nyílik az ajtó, ami legalább elvonja a figyelmet a hátsó kerékről, ami nem igazán áll jól, pedig hatalmas pogácsákkal tolták kijjebb a felniket. A többi replikához hasonlóan itt is gond van az arányokkal, az autó kisebb az eredetinél, más ívben fut a tető, a hasmagasság túlságosan nagy egy igazi Lamborghinihez képest.
Elölről néz ki a legjobban az orrmotoros és elsőkerék-hajtású "Lamborghini"
Az átalakítók nem vették félvállról a munkát, a Honda Aventador elektromos mozgatású keménytetőt kapott, ami a hátul elhelyezkedő csomagtartóba tűnik el. A beltérben jobban kilóg a lóláb, hiába varrtak bikát a Honda üléseibe. Az eredetinél praktikusabb viszont a sportkocsi, a hátsó üléssor ugyanis túlélte az átalakítást. A legfeltűnőbb mégis, hogy az indiai műhelyben egyik sötét sarok sem rejtett Lamborghini műszerfalat, így a Hondáé került vissza. A replika kétségtelen előnye, hogy az eredetinél sokkal olcsóbb, és szinte biztosan megbízhatóbb, nem mellesleg egy átlagos autósboltban is akad hozzá alkatrész.