Hölgyekhez szól, hölgyeket szólít meg a Skoda
Mire vágynak a nők? A Skoda is ezt szeretné megtudni
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Szép számokat hoz a Skoda, de persze gondol a jövőre is. A flottavásárlók és a férfiak mellett mind több hölgyet is meg kívánnak nyerni - ezért indítottak egyedi kampányt.
Nem, pont nem ilyen egyszerű és sztereotip módon kíván a hölgyekhez szólni a tavaly világszerte 1 127 700 autót értékesítő, továbbá 18 milliomodik autóját is legyártó, a hazai piacon második helyezett Skoda. Részletek alább
Mi jut eszünkbe a Skodáról? Talán komoly múltja, talán az, hogy már több mint negyedszázada a Volkswagen-konszern része, talán az, hogy a nemrégiben frissült Octavia és a Superb is kedvelt családi és flottás autó, de legalább annyira kedvelt taxi is. Tudjuk a Roomsterről is, hogy kiváló taxi lehet, a Yeti és a friss Kodiaq pedig önmagukban is sokarcú modellek. De ott a Rapid is, ami önmagában egy értékarányos lejtőshátú, Spaceback néven pedig egy vagány ötajtós, a Fabia pedig 374 színkombinációjával a szürke bérautótól a stílusos kisautóig minden lehet A Citigo miniautó nem csupán városban remek, akár Horvátországba is gond nélkül le lehet vele ugrani - bizonyítottuk. Az emberek többsége talán ugyanúgy nem ismeri őket, ahogyan az emberek többsége egymást sem ismeri. Pedig minden emberben, minden autóban ott van az egyediség.
Nem csak szürkék, kifejezetten színesek is lehetnek a Skodák
Valóban többen vannak mint kéne. Te vagy rá az élő példa.
[i]„Az emberek többsége talán ugyanúgy nem ismeri őket,….”[/i]
Bezzeg véleménye mindnek van. A sok kretén.