Ízléses speedsterként álmodták meg a tető nélküli Suprát
BMW motor, fedélzeti szoftver és kezelőszervek, kétüléses és nyitott tetős, mi lehet az? Jelenleg csak a Z4, azonban nem kizárt, hogy ez változik a jövőben. Bár a Toyota képviselői diplomatikusan kerülik a témát, van rá esély, hogy az új Suprát tető nélkül is vezethetjük majd. A gyártó aktívan bátorítja a műhelyeket Suprák tuningolására, és talán csak idő kérdése, mire egy vállalkozó kedvű csapat levágja az autó tetejét, emellett viszont gyári változatban is piacra kerülhet egy ilyen modell, mint azt a Supra vezető tervezője is említette.
Szerencsére nem kell megvárnunk, hogy a Toyota meghozza ezt a döntést, elég csak JONSIBAL látványtervére hagyatkoznunk, ha egy tető nélküli Suprát szeretnénk látni. Az új orrkötényeken, felniken és oldalküszöbökön kívül az autó hátsó részén találjuk a legnagyobb újdonságot, érdekes megoldás lett a speedster forma. Az utastérbe behajló fényezett karosszéria-elem nem a legpraktikusabb megoldás, de igazán esztétikus, csakúgy, mint a felső keret nélküli, alacsonyra vágott szélvédő.
A Toyota már a GT86-nál is megfontolta a kabrió változatot
Ilyen formában véleményünk szerint legfeljebb egy erősen korlátozott darabszámú különleges kiadásként kerülhetne piacra, a vakmerő stílushoz illő pimasz árcédulával, ami logikus választásnak tűnhetne, hiszen így kevésbé jelentene konkurenciát a BMW Z4 számára. Persze egyéb megoldások is lehetségesek, az előző generációs Suprákhoz hasonlóan targatetőt is kaphatna, amit csak kézzel, nehézkesen lehetne eltávolítani az autóról, hogy ennyivel is megkülönböztessék a müncheniek roadsterétől. 2013-ban a Toyota akkori sportkocsijának, a GT86-nak is levette a tetejét egy tanulmányautó erejéig. Az nem került sorozatgyártásba, de bizonyította a márka elkötelezettségét egy nyitott tetős sportkocsi mellett - reméljük, most megvalósul az ötlet.
X-Tomi is elképzelte már a Supra roadstert