Hogy áll a retro külső egy modern BMW-nek?
Klasszikus vonásokat kapott a legkisebb kabrió BMW
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nehéz megmondani egy teljesen új karosszériát kapott autóról elsőre, hogy megérte-e, az összemosott korszakokat mutató BMW sem egyszerű eset, az elvégzett munka viszont tisztességes.
A klasszikus BMWk rajongóinak sosem lehet annyira szép egy új BMW, mint bármelyik régi. Mi lenne, ha kaphatnánk klasszikus külsővel ellátott új, vagy közel új modellt? Egy német műhely most azon van, hogy ezt megmutassa és készítettek is két autót, melyek egyenesen a BMW klasszikus modelljét, a 2002-t idézik, mégis közel a legmodernebb technika bújik meg alatta. Az Everytime Automobile receptje egyszerű, az 1-es kabriót veszik alapul és az utastéren, valamint a szélvédőn és annak keretén kívül az összes karosszéria alkatrészt kicserélik.
Teljesen saját tervezésű külsőről van szó, mely elölről tökéletesen hozza a 2002-es orrát, megvan a határozott övvonal is, de mintha a hátulja nem lenne telesen egyben. Az összkép egész ügyesen hozza a hangulatot, de túlságosan látszik rajta, hogy ez valamelyik modern modell lesz. Nagyobbat ütne egy eredeti 2002-es karosszériát újra gyártani az 1-es kabrió alapjaira, ami persze már csak a méretkülönbségek miatt is nehézkes lenne. Két autó készült el eddig náluk, a prototípusok üvegszálas karosszériát kaptak, míg a 70 ezer euróért megrendelhető ügyfélautók már karbonszálas elemeket fognak kapni. Ügyes megoldás a klasszikus felni választása a világosabb autónál, az eredeti Style 32-k önmagukban is nagy értéknek számítanak, de vélhetően több eredeti BMW felni is passzolna az újdonságra. A két prototípus a csúcs 135i-re épül, ekkora összegnél már nem is érdemes más alapot választani.