Hódításba kezd a Rolls-Royce
Dél-Amerikába tart a Rolls-Royce
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Új piacok meghódítása Dél-Amerikában, és a gyártókapacitás növelése - ezek a Rolls-Royce 2012-re tervezett legfontosabb feladatai.
A patinás brit luxusautó márka története során először nyit hivatalos márkakereskedést a két említett országban: a bemutatótermek 2012 márciusában nyitnak, Brazíliában a Via Italia Group, Chilében pedig a Williamson Balfour Motors látja majd el a képviseleti feladatokat.
Amint azt Torsten Müller-Ötvös a Sau Paulóban tartott beszédében kiemelte, Dél-Amerika ezen régiójában figyelemreméltó mértékben fejlődik a gazdaság, az ügyfelek részéről megvan az igény a luxustermékek iránt, az autópiac gyorsan növekszik, és ez indokolja a Rolls-Royce jelenlétét. A BMW birtokolta márka most amúgy is lendületben van, idén január és szeptember között 41 százalékkal emelkedtek eladásaik a tavalyi mutatókhoz képest, és a Phantom-család mellett nagyon jól szerepel a kisebb Ghost, amelynél a vevők 80 százaléka új ügyfélnek számít.