A Porsche Cayenne a frissítése után is elboldogul majd az igencsak ingoványos talajjal, nem mintha a most kapható nem lenne erre képes
A ráncfelvarrásoknak manapság nem szokás túl nagy jelentőséget tulajdonítani, hiszen a küllem sok esetben nem, vagy csak alig tetten érhető módon változik, sokkal inkább az előző kiadás gyermekbetegségeit igyekeznek orvosolni ezekkel a módosításokkal. A Porsche ezúttal szembe megy a sablonokkal és a tavasszal érkező Cayenne frissítés esetében egy teljes megújulásról beszélnek. A Porsche törekvéseit mi sem bizonyítja jobban, hogy az új Cayenne esetében több mint 4 millió tesztkilométert tettek meg a prototípusokkal és az előszériás modellekkel, finoman szólva sem normál körülmények között. A próbautakat három kontinensen bonyolították: Európában, Ázsiában és Észak-Amerikában. A Cayenne-t megjáratták Spanyolországban, Marokkó homokdűnéin vagy éppen Finnország jeges hegyvonulatain a németországi Nürburgring-Nordschleife versenypályáról nem is beszélve, mely köztudottan ember és gép tűrőképességét is egyaránt próbára teszi.
A homok különösen jól áll a fekete Cayenne modelleknek
A Porschénál persze tudják, hogy nagyon kevés leendő Cayenne tulaj fogja ilyen zord körülmények között használni a SUV-ot, de ahogy Dirk Lersch, a Cayenne prototípusok létrehozásáért és teszteléséért felelős szakember elmondta "mindenkinek tudnia kell, aki Porschét vásárol, hogy autója kivételesen kemény terhelésnek is ellenáll – függetlenül attól, hogy milyen körülmények között kell helytállnia.” A facelift egyébként az ígértek szerint érinti a Cayenne erőforrásait, futóművét, felszereltségét, és ami talán a legszembetűnőbb lehet, a formatervet is. Említésre méltó továbbá, hogy az új Cayenne modellekben módosított aktív futómű dolgozik majd a még nagyobb menetstabilitás és kényelem érdekében, valamint a beltérben az infotaiment rendszert is átszabták ugyancsak a kényelem és az átláthatóság jegyében. A frissítés idén tavasszal érkezik a kereskedésekbe.
Zord körülmények között tesztelik a friss Cayenne-t