Európa valószínűleg nem kap belőle
Kiköpött mása a tavaly nyáron bemutatott Z prototípusnak a most már sorozatgyártású modellként bemutatott Z Coupe. Kevés változást lehet csak észrevenni rajta, köztük a leglátványosabb a hátsó szárny, ami bár nem túl hangsúlyos, mégis vadabbá teszi az összképet. Összességében pedig az első generációs Z előtt tisztelegnek a formatervvel. A fényszórók egy az egyben az 1970-es évekbeli Fairlady 240Z-t idézik. A leendő vásárlók összesen 9 féle fényezés közül választhatnak, amelyből 6 kéttónusú lesz.
Az első generációs Z-modelleket idézi a formaterv
Az utastérbe szintén próbáltak némi retro hangulatot csepegtetni. Alapból 12,3 colos érintőképernyővel és digitális műszeregységgel adják, előbbi felett viszont 3 analóg mérőműszer is helyet kapott. Bent is 3 különféle szín közül lehet választani, ezek a grafitszürke, a vörös és a kék.
Többféle színnel lehet feldobni az utastér hangulatát
Orrában az a motor kapott helyet, amire előzetesen számítani lehetett. Nevezetesen a háromliteres, V6-os, duplaturbós benzinmotor, amely 400 lóerőt tud, 475 Nm forgatónyomaték mellett. Ezt az erőt vagy a hatfokozatú manuális sebességváltó, vagy a 9 fokozatú automata juttatja a hátsó kerekek felé. Viszont az automata változatok üzemmódválasztót is kapnak, ami alap és Sport állás között változtatja az autó viselkedését. A Z Coupét kétféle változatban kezdik forgalmazni. A belépő a Sport, felette áll a Performance, ami 19 colos felniket és mechanikus, részlegesen önzáró differenciálművet is kap. Európai forgalmazásáról semmit nem említettek, illetve az árazását sem árulták még el, csak annyit, hogy az USA-ban jövő tavasszal indul a forgalmazása.
A prototípushoz képest újdonság a hátsó légterelő