Így igen mutatós, az egyszer biztos - remélhetőleg a valóságban is nagyon hasonló lesz
A korábbinál 111 milliméterrel hosszabb, 48 milliméterrel szélesebb és 50 literrel nagyobb csomagtartójú lesz az új, már MQB-A0 platformra épülő Fabia. Két rajzon a letisztult, dinamikus élekkel dolgozó formát láthatjuk, másik kettőn pedig a full-LED-es első és hátsó lámpatesteket. Az autó elején lapos, hosszú lámpákkal és egy igen széles Skoda hűtőráccsal találjuk szemben magunkat, a hatalmasra rajzolt kerekekkel egész sportos összképet mutat a skicc. Elöl a szükség esetén bezáródó alsó hűtőrács-nyílások, oldalt a légellenállásra optimalizált tükrök, hátul pedig a hatalmas hátsó szárny teszi még jobbá az aerodinamikáját.
A modern autók egyik legkomolyabb egyéniségformáló ismertetőjegye lehet a LED technológiás lámpák fényjátéka, amiből a Fabia sem marad majd ki
A modern első fényszórók L-alakú nappali menetfénnyel is gazdagodnak, a kristályszerű hatást pedig - amit a többi új Skoda modellen is láthatunk - hátulról sem felejtették el a Fabia megrajzolói, a hosszú hátsó lámpatestek jól beleillenek a Skodák mai arculatába. Sok kategóriatársával ellentétben a Fabia egy kiemelt fontosságú modell a cseh gyártó kínálatában, egyedül Octaviából tudnak többet eladni, így nem mindegy, hogy mennyi időt és energiát szánnak a kisautójukra. Talán épp ennek köszönhető, hogy eddig mindegyik Fabia nagyon jó kocsi volt, főleg ár-érték arányban: a 4,7 milliós eladott darabszám nem hazudik. A friss rajzok alapján az új is megugorja majd a vásárlók elvárásait, és folytatódhat a sikersztori.