Hivatalos képeken a Honda Civic Type R
Megjelentek az első fotók a Honda Civic Type R-ről
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Genfi Autószalonon tartandó világpremier előtt néhány gyári fotó már kiszivárgott a Honda Civic legerősebb változatáról, a Type R-ről.
A Honda továbbra sem árulta el, hogy pontosan mekkora teljesítményt rejt a 2,0 literes VTEC turbós motor, annyit lehet csupán tudni, hogy több mint 280 lóerős. A gyár azt viszont megerősítette hogy az autó végsebessége a maga 270 km/órájával a kategória legjobbja lesz. A végsebesség elérésében az aerodinamikai csomagnak is komoly jelentősége lesz. Az autó alja lényegében teljesen sík, az újratervezett első lökhárító alatt egy széles légterelő húzódik. Hátul - bár a képeken még nem látható - szintén található egy légterelő, ezen kívül pedig a küszöbök is sportos megjelenést kaptak. Az új aero csomag több leszorítóerőt termel, ezáltal pedig nőtt a stabilitás nagy sebességnél.
Ha csak arra gondolok hogy 100 éve még halálosnak tartották a 25km/h feletti sebességet…
Újabb 100 év és nevetséges lesz akár ez a CTR is! 🙂
Régen sem volt olyan kicsi a különbség 140/200 ló, de most már nagyon durva lesz 140/min.280 ló.
Ha erre a különbségre gondoltál.
Kéne egy 200-220 lovas változat mint régen, mert most túl nagy az ugrás…árban is.
Azért nem annyira nagy a különbség a ‘sportmodell’ és az alatta levő között! 🙂
Valóban rá lehet fogni, hogy ízlés kérdése, de azért egy sportmodellnél máshogy működnek a dolgok.
Ott kiemelten fontos a fordulatszám és a sebesség.
A digitális sebességmérő semmivel nem pontosabb, sőt pontatlanabb hiszen komoly gyorsításnál több egységet átugrik, nem tudja folyamatosan követni a pontos sebességet. Ez külön bosszantó számomra.
Na, mindegy ez már sajnos nagy valószínűséggel ilyen marad. Ezért nyilván nem mondanék le a megvételéről, de felettébb bosszantana.
A szakértő…
:-DDD
Izlés kérdése. Mindkettőnek vannak előnyei hátrányai. (A „vissza a jövőbe” sem képzelhető el analóg órákkal!)
Amikor még csak analóg volt, akkor digitálisat szerettek volna, amikor már az is meglett, akkor meg retro-t!
Az analóg jól értelmezhető a „nagyjából mennyi” igényeként, a digitális pedig a pontossága miatt (más kérdés, hogy ma „még” szándékosan eltorzítják).
Teljesen igazad van, sőt még az S2000-ben is az. Ott még a fordulatszámmérő is digitális.
Szörnyű!
Azért mert ezek a balfékek így csinálták, még nem jó, hogy így van.
Kizárt, hogy a többségnek ez tetszik.
Miből gondolod? 10 éve minden Civic modellben digitális a kijelző!
Gondolom nem CTR-ben üldögélsz. 🙂
Abba egyszerűen nem való…szerintem.
Ott azt is jó látni, ahogy emelkedik a sebesség mutató együtt a fordulatszámmérővel. Hely lenne bőven, így főleg nem értem ezt a megoldást. Arról nem is beszélve, hogy milyen vagány egy 300-ig skálázott műszer.
Gyakran nem értenek ezek a japánok a részletekhez. Nagy kár mert egyébként jó kis autókat csinálnak.
Semmi gond a digitális sebességmérővel, mindig tudom, – sőt még jobban -, mennyivel megyek, pedig azt ‘kell’ nézegessem.
A Citroenben van rendes sebességmérő, ne sértegesd. Ők tudják, hogy hogy kell ezt csinálni. (DS3 Racing)
:-DDD
[url]http://auto-geil.de/wp-content/uploads/2012/05/2012-citroen-ds3-racing-sport-schwarz-orange-014.jpg[/url]
Elszomorító, de egyben felháborító is, hogy nincs egy normális sebességmérő egy ilyen modellben.
A digitális szám kijelző primitív és nem méltó egy ilyen autóhoz.
Ami elmegy egy Citroen-ben az itt elég gáz.