620 lóerő és 880 newtonméter nyomaték, ennyi információ és a képek talán elég is kéne, hogy legyenek. Ha mégsem, akkor még annyit elmondanánk az új Z06-ról, hogy a fotók tanúsága szerint az alapváltozathoz képest masszív légterelőket kapott, ehhez passzoló karbonszálas betétek díszítik utasterét is
A teljesítményt véletlenül kikotyogták, de a hivatalos bemutatóig még nem tudni, hogy milyen motorból hozzák ki a 620 lóerőt. A pletyka szerint vagy egy 7,0 literes V8-as, vagy egy kisebb lökettérfogatú, duplaturbós V8-as fogja hajtani. Hogy a legújabb, nyolcfokozatú automataváltót beépítik, vagy sem, még kérdéses
Középen négy kerek kipufogócső és diffúzor feszít mindegyiken, hátulról a karbonszálas erősítésű műanyag szárny azonosíthatja a mellettünk elhúzó Z06-ost