Bemutatta a második generációs Kodiaqot a Skoda, igaz rajta nem kevés matricával de a lényeget már így is elárulták
Hivatalos gyári fotókon villantotta meg a második generációs Kodiaqot a Skoda igaz egyelőre csak álcaruhában. A matricák alól viszont kitűnik, hogy maradnak a már megszokott vonalak. Csak néhány helyen nyúltak hozzá a külsőhöz, például a tükrök tartóoszlopai alacsonyabbra kerültek az elődhöz képest, minden bizonnyal aerodinamikai megfontolásból. A csehek közleménye szerint a Kodiaq már a második generációs LED Matrix fényszórókat is megkapja de ezek végső formavilágát kár készpénznek venni a fotók alapján, hiszen nem tudhatjuk, mennyit takartak le a teljes lámpatestből.
Különösen a hátsó lámpákon ütközik ki hogy a lámpatest jelentős részét letakarták, így az őszi bemutatóig várnunk kell hogy ezt teljes pompájában láthassuk
Oldalról is könnyen felismerni a Kodiaq formavilágát amin a 17 és 20 col közötti méretű felnik sokat dobhatnak majd
Ami az új Kodiaq dimenzióit illeti, itt sem kell drasztikus változásokra számítani: a teljes hossz 4758 milliméterre nyúlt ami 61 milliméteres növekedést jelent a leköszönő modellhez képest, de a tengelytáv ennek ellenére ugyan úgy 2791 milliméter maradt. Az autó szélessége 1864 milliméter, a magassága 1657 milliméter. A megnövelt hossznak köszönhetően a csomagtér is hízott, így az ötüléses esetében 910 literrel gazdálkodhatunk, míg a hétülésesben 340 és 845 között alakul ez az érték, annak függvényében hogy mennyi ülőhellyel számolunk.
Elölről nézve le sem tagadhatná a Skoda identitást a második generációs Kodiaq
A hajtásláncokat tekintve összesen 5 opciót kínál a Skoda az új Kodiaqhoz. Adott a 2,0 literes TDI motorral szerelt változat 150 lóerővel és elsőkerék meghajtással, vagy 193 lóerővel és összkerékhajtással: mindkét esetben hét sebességes DSG váltóval. A kínálat alját jelentő 1,5 literes benzines motor ugyancsak 150 lóerőt jelent lágy hibrid rásegítéssel, de választható 2 literes benzines hajtás is összkerékkel ami már 204 lóerős teljesítményt kínál, a dízelekhez hasonlóan szintén 7 sebességes DSG váltóval. A legnagyobb újítást viszont egyértelműen a plug-in hibrid kiadás jelenti. A hajtáslánc belsőégésű részét egy 1,5 literes TSI iV adja 150 lóerővel, ezt egészíti ki az elektromos hajtás 204 lóerőre. A 25,7 kilowattórás akkumulátor a Skoda ígérete szerint több mint 100 kilométeres emissziómentes hatótávot kínál. A töltést akár fali töltőről képes 11 kilowattal felvenni a Kodiaq, de DC villámtöltőkön ez az érték akár 50 kilowatt is lehet. Az Skoda SUV-ját valamikor idén ősszel láthatjuk majd először az álca nélkül, ám pontos megjelenési dátum egyelőre nincs.