Hibridként és Polestar néven jönnek a legerősebb nagy Volvók

Megerősítve: lesznek erős Volvo S90-esek és V90-esek

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Volvo főnökétől származik az információ, hogy lesznek gyári sportváltozatok az új 90-es sorozatból. Sőt, ezek hibridként jönnek majd.


Igaz, még pontosan azt sem tudni, hogy a Volvo új S90-es nagyautóját mi fogja hajtani, de már azon kattog az autós sajtó, hogy lesz-e belőle Mercedes-AMG és M-es BMW szintű sportváltozat. Nos, a válasz az, hogy igen, még a hivatalos fotókon meg sem mutatott V90-es kombiból is kijönnek a már gyári Polestar változatok.
Hirdetés


Håkan Samuelsson, a cég elnöke és vezérigazgatója a brit Autocarnak beszélt terveikről. Nem kell sem csúnya, sem kevésbé prémiumminőségű autót csináljanak azért, hogy erős legyen, sőt. Egy kis combosítás sosem árt a renoménak. Peter Mertens technikai vezető még tovább ment, és arról beszélt, hogy a Tesla legitimálta a villanyhajtást, így a Polestarnak sem lenne presztízsvesztesség a hibrid hajtáslánc. A Volvo elsőrangúra hangolt futóművet és okosan dolgozó motorvezérlést ígér, hogy a legújabb Polestar Volvók ne csak erősek és a lehetőségekhez képest takarékosak legyenek, de kifinomultak is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

23 thoughts on “Hibridként és Polestar néven jönnek a legerősebb nagy Volvók

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    A formáját nem hogy nem kritizálom, egyenesen az eddig látott 10 legszebb autó mód felett előkelő 3. helyezett lett!! Illusztris kiadás ez az S90-es gép. Ez egy erőd, a biztonság etalonja!!! Sok ilyet a magyar utakra, de tudom, menőbb az 5-6 milliós új Suzukikkal, amik kicsik, kényelmetlenek, -szerintem- rondák, s kevésbé biztonságosak játszani a puritán kispolgárt, mint venni egy ilyen szép, s olyan biztonságot prezentáló kocsit, ami a családtagokat is megvédi jobban, s kényelmesebb, elegánsabb autót. PUSZTÁN MERT EZ 1-2 L-EL TÖBBET FOGYASZT. Érdekes… Lehet, hogy én vagyok fordítva bekötve. Sokak szerint biztos. De mindegy is. Sikeres, nagyszámú értékesítést kívánok a Volvo Cars-nak az S90-es modellt illetően!!

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    De volt is felára a 159esnek. Olyan rejtett tételekkel, mint a feláras dönthető háttámla. Ráadásul hajlamos vagyok egy autóba belerendelni a legalább megfizethető egyedi dolgokat (pl 3zónás klíma) meg néhány dolgot ami a méreténél fogva a 159-esbe kellett az S40esbe meg nem (pl elektromos tükör,első radar). Így viszont felszökütt az ára…

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    Pedig ilyen árazás mellett a Volvónál fogok maradni mert ennyi pénzért nem ülnék ilyen kinézetű autóba. Sok pénzért szépet akar az ember ami megfelel az ízlésének, a Skodát megkel hagyni cégautónak mert olyan emberek hajtják akik nem fizettek érte és leszarják hogy néz ki.

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    A Hollósy Balázsnak meg annyit a formáról, mivel a kép alá az került „Lehet kritizálni a formájáért” , hogy ezt ellehetne lőni bármelyik autónál mert sokféle ízlése van az embereknek és nekem sokkal jobban tetszik mint bármelyik Skoda vagy VW. A belsejével pedig egyik sem veszi fel a versenyt. Sivár ízlésvilágot mutatnak az újságírók, sajnos!

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    Ebben a kategóriában szerintem a 159-es adta a legtöbbet,legalábbis ár-érték arányban és felszereltségben biztos,de szerintem a forma és a motorok is mellette szólnak.A Lexus nekem semleges, a Volvo tesztút csalódás,a németek meg szegényesen felszereltek (legalábbis akkoriban azok voltak). De jelen esetben nem is a megbízhatóság a gond, hanem pl a tesztúton is megmutatkozó,zavaró összeszerelési gondok,amik azért komolyan befolyásolják a vásárlási szándékot.( Az hogy ez egyedi eset nem vígasztaló,mint ahogy az sem,hogy más márkáknál is előfordul)

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    Még annyit tennék hozzá, amelyik autó nem tetszik meg sem próbálom mert nem érdekel.
    Hasonló képen vagyok a csajokkal is, a rondákat meghagyom másnak!

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    Nem minőségről beszéltem a Skodánál!
    A belső amit ad az a szánalmas, és meg is neveztem a másik autót amihez viszonyítottam. Ha nem veszed észre a kettő közötti különbséget akkor sajnálom!

    Ezért is írtam, hogy nem mindenkinek való ilyen autó!

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    Az S40-es ,megítélése attól függ hogy mihez mérjük. Ha konkurenseinek tekintjük a 3ert vagy a Lexus IS-t, Alfa 159est, akkor elég lehangoló a kép, de mondjuk az Audi A3 vagy 1errel szemben nincs nagy szégyenleni valója. Én az utolsó pillanatig versnenyeztettem az S40-est és a 159est (utóbbi nyilván jobb de drágább is, ill kevésbé felszerelt), a végén az S40-est választottam és 8 évig szolgált ([url]http://autossagok.blog.hu/2015/03/10/szabaduljunk_meg_egy_volvotol[/url]) többé kevésbé jól. Funkcionális és sok mindent tudó autó amit nehéz gyűlölni viszont lehetetlen igazán szeretni.

    Viszont a volvo árképzése miatt használtan sok a jól felszerelt modell, mivel ők nem kértek felárat a CD lejátszóért és prémiummárkától nálam minimálisan elvárható felszereltség már momentumban is benne volt, felesleges kacatok nélkül.

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    Akkor te most mi alapján köpködsz pl az új Superbre? A 90-es évekből indulsz ki? (Részben jogos,mert ez időben jött ki minden idők legrosszabb Golfja,a 4-es) Csak akkor rád is érvényes ez a „2015-öt írunk. Nem vetted észre?” kijelentés.Vagy volt azóta,esetleg próbáltál bármilyen Skodát,Vw-t? (Nem védeni akarom egyiket se,csak az objektivitás kedvéért.)

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    12 évig volt Holland gyártású Renault motoros S40-esem, 100.000 kilométert tettem bele, hogy mennyi kilométer volt benne nem tudni mert kintről behozott volt és kereskedőtől vettem, a lényeg hogy motoron kívül semmi gondom nem volt vele és a belseje nagyon egyben volt 17 éves korára pedig munkásautónak használtam.

    Ennyit a hozzáértésedről!

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    2015-öt írunk. Nem vetted észre?
    A 90-es évek Passatjairól és Golfokról nekem is hasonló véleményeim voltak nem is kellett utána soha többet VW!

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    Még szerencse:) Az a kb 20 perc rémálom is elég volt,amit egy S40-es „igényes” és „minőségi” tesztautóban el kellett töltenem:) Szerencsére nem kell pénzt adni ilyen trágyadombokért:)

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    Nem is való mindenkinek ilyen autó!
    Nem is szeretném ha mindenki ilyet szeretne mert akkor a németek szintjére süllyedne és az utolsó putrisnak is golfja, Audija meg bömbije van.
    Szóval neked sem való ilyen járgány!

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    Azt hittem , az egyéves autók kb. ugyanannyiba kerülnek , mint az újak , nem tudom , mert még nem vettem . Sok szerencsét a vételhez , na meg egy kis pénzt … motor azért jobb , ha lesz benne .

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    A rajongással egyetértek , hiszen kiváló márka , de négy henger , vagy ha igaz lesz a három henger a prémium kategóriához már kevés .

  • 2017.10.28. at 10:19
    Permalink

    „…már azon kattog az autós sajtó, hogy lesz-e belőle Mercedes-AMG és M-es BMW szintű sportváltozat. Nos, a válasz az, hogy igen…”

    Halleluja!:)

    Nem kongatjuk felette a vészharangot, sőt. A hátulja olyan hatást kelt, mint a török gyártású szedánoké, leginkább a lökösbe tett rendszám miatt. De ettől viszont egyedi lett, úgyhogy ezt nem rónám fel neki, mint hátrány. A Volvo olyan irányba halad, hogy eddig csak kedveltem, de lehet, hogy rajongó leszek.

Vélemény, hozzászólás?