Hibridként és Polestar néven jönnek a legerősebb nagy Volvók
Megerősítve: lesznek erős Volvo S90-esek és V90-esek
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Volvo főnökétől származik az információ, hogy lesznek gyári sportváltozatok az új 90-es sorozatból. Sőt, ezek hibridként jönnek majd.
Igaz, még pontosan azt sem tudni, hogy a Volvo új S90-es nagyautóját mi fogja hajtani, de már azon kattog az autós sajtó, hogy lesz-e belőle Mercedes-AMG és M-es BMW szintű sportváltozat. Nos, a válasz az, hogy igen, még a hivatalos fotókon meg sem mutatott V90-es kombiból is kijönnek a már gyári Polestar változatok.
Håkan Samuelsson, a cég elnöke és vezérigazgatója a brit Autocarnak beszélt terveikről. Nem kell sem csúnya, sem kevésbé prémiumminőségű autót csináljanak azért, hogy erős legyen, sőt. Egy kis combosítás sosem árt a renoménak. Peter Mertens technikai vezető még tovább ment, és arról beszélt, hogy a Tesla legitimálta a villanyhajtást, így a Polestarnak sem lenne presztízsvesztesség a hibrid hajtáslánc. A Volvo elsőrangúra hangolt futóművet és okosan dolgozó motorvezérlést ígér, hogy a legújabb Polestar Volvók ne csak erősek és a lehetőségekhez képest takarékosak legyenek, de kifinomultak is.
A formáját nem hogy nem kritizálom, egyenesen az eddig látott 10 legszebb autó mód felett előkelő 3. helyezett lett!! Illusztris kiadás ez az S90-es gép. Ez egy erőd, a biztonság etalonja!!! Sok ilyet a magyar utakra, de tudom, menőbb az 5-6 milliós új Suzukikkal, amik kicsik, kényelmetlenek, -szerintem- rondák, s kevésbé biztonságosak játszani a puritán kispolgárt, mint venni egy ilyen szép, s olyan biztonságot prezentáló kocsit, ami a családtagokat is megvédi jobban, s kényelmesebb, elegánsabb autót. PUSZTÁN MERT EZ 1-2 L-EL TÖBBET FOGYASZT. Érdekes… Lehet, hogy én vagyok fordítva bekötve. Sokak szerint biztos. De mindegy is. Sikeres, nagyszámú értékesítést kívánok a Volvo Cars-nak az S90-es modellt illetően!!
De volt is felára a 159esnek. Olyan rejtett tételekkel, mint a feláras dönthető háttámla. Ráadásul hajlamos vagyok egy autóba belerendelni a legalább megfizethető egyedi dolgokat (pl 3zónás klíma) meg néhány dolgot ami a méreténél fogva a 159-esbe kellett az S40esbe meg nem (pl elektromos tükör,első radar). Így viszont felszökütt az ára…
Pedig ilyen árazás mellett a Volvónál fogok maradni mert ennyi pénzért nem ülnék ilyen kinézetű autóba. Sok pénzért szépet akar az ember ami megfelel az ízlésének, a Skodát megkel hagyni cégautónak mert olyan emberek hajtják akik nem fizettek érte és leszarják hogy néz ki.
A Hollósy Balázsnak meg annyit a formáról, mivel a kép alá az került “Lehet kritizálni a formájáért” , hogy ezt ellehetne lőni bármelyik autónál mert sokféle ízlése van az embereknek és nekem sokkal jobban tetszik mint bármelyik Skoda vagy VW. A belsejével pedig egyik sem veszi fel a versenyt. Sivár ízlésvilágot mutatnak az újságírók, sajnos!
Szerintem meg inkább a Superb ára a gond,nem a belső,Skodától ne várjunk már Jaguar vagy Volvo szintű belsőt.
Ebben a kategóriában szerintem a 159-es adta a legtöbbet,legalábbis ár-érték arányban és felszereltségben biztos,de szerintem a forma és a motorok is mellette szólnak.A Lexus nekem semleges, a Volvo tesztút csalódás,a németek meg szegényesen felszereltek (legalábbis akkoriban azok voltak). De jelen esetben nem is a megbízhatóság a gond, hanem pl a tesztúton is megmutatkozó,zavaró összeszerelési gondok,amik azért komolyan befolyásolják a vásárlási szándékot.( Az hogy ez egyedi eset nem vígasztaló,mint ahogy az sem,hogy más márkáknál is előfordul)
Még annyit tennék hozzá, amelyik autó nem tetszik meg sem próbálom mert nem érdekel.
Hasonló képen vagyok a csajokkal is, a rondákat meghagyom másnak!
Nem minőségről beszéltem a Skodánál!
A belső amit ad az a szánalmas, és meg is neveztem a másik autót amihez viszonyítottam. Ha nem veszed észre a kettő közötti különbséget akkor sajnálom!
Ezért is írtam, hogy nem mindenkinek való ilyen autó!
Az S40-es ,megítélése attól függ hogy mihez mérjük. Ha konkurenseinek tekintjük a 3ert vagy a Lexus IS-t, Alfa 159est, akkor elég lehangoló a kép, de mondjuk az Audi A3 vagy 1errel szemben nincs nagy szégyenleni valója. Én az utolsó pillanatig versnenyeztettem az S40-est és a 159est (utóbbi nyilván jobb de drágább is, ill kevésbé felszerelt), a végén az S40-est választottam és 8 évig szolgált ([url]http://autossagok.blog.hu/2015/03/10/szabaduljunk_meg_egy_volvotol[/url]) többé kevésbé jól. Funkcionális és sok mindent tudó autó amit nehéz gyűlölni viszont lehetetlen igazán szeretni.
Viszont a volvo árképzése miatt használtan sok a jól felszerelt modell, mivel ők nem kértek felárat a CD lejátszóért és prémiummárkától nálam minimálisan elvárható felszereltség már momentumban is benne volt, felesleges kacatok nélkül.
Akkor te most mi alapján köpködsz pl az új Superbre? A 90-es évekből indulsz ki? (Részben jogos,mert ez időben jött ki minden idők legrosszabb Golfja,a 4-es) Csak akkor rád is érvényes ez a “2015-öt írunk. Nem vetted észre?” kijelentés.Vagy volt azóta,esetleg próbáltál bármilyen Skodát,Vw-t? (Nem védeni akarom egyiket se,csak az objektivitás kedvéért.)
12 évig volt Holland gyártású Renault motoros S40-esem, 100.000 kilométert tettem bele, hogy mennyi kilométer volt benne nem tudni mert kintről behozott volt és kereskedőtől vettem, a lényeg hogy motoron kívül semmi gondom nem volt vele és a belseje nagyon egyben volt 17 éves korára pedig munkásautónak használtam.
Ennyit a hozzáértésedről!
2015-öt írunk. Nem vetted észre?
A 90-es évek Passatjairól és Golfokról nekem is hasonló véleményeim voltak nem is kellett utána soha többet VW!
Nem mostani eset ez,még a V40 éra előtti. V40-et még nem próbáltam.
Hol találtál még S40-es tesztautót?
Még szerencse:) Az a kb 20 perc rémálom is elég volt,amit egy S40-es “igényes” és “minőségi” tesztautóban el kellett töltenem:) Szerencsére nem kell pénzt adni ilyen trágyadombokért:)
Nem is való mindenkinek ilyen autó!
Nem is szeretném ha mindenki ilyet szeretne mert akkor a németek szintjére süllyedne és az utolsó putrisnak is golfja, Audija meg bömbije van.
Szóval neked sem való ilyen járgány!
A hátulja ritka gusztustalan,igaz elölről sem nagy eresztés.
Azt hittem , az egyéves autók kb. ugyanannyiba kerülnek , mint az újak , nem tudom , mert még nem vettem . Sok szerencsét a vételhez , na meg egy kis pénzt … motor azért jobb , ha lesz benne .
Új autót nem szoktam venni, úgy 1-2 évesen már elérhető árban lesznek. Ha kedvenc autóról van szó akkor nagy pénzek mozdulnak meg!
Igen , de mennyi pénzt szánsz a vételre
Ha kapnék egy Volvo Concept Coupé-t még motor nélkül is kéne.
http://www.autonavigator.hu/popup/galeria/95779/15845
Ez az autó pedig a legkisebb motorral is jó lenne!
A rajongással egyetértek , hiszen kiváló márka , de négy henger , vagy ha igaz lesz a három henger a prémium kategóriához már kevés .
“…már azon kattog az autós sajtó, hogy lesz-e belőle Mercedes-AMG és M-es BMW szintű sportváltozat. Nos, a válasz az, hogy igen…”
Halleluja!:)
Nem kongatjuk felette a vészharangot, sőt. A hátulja olyan hatást kelt, mint a török gyártású szedánoké, leginkább a lökösbe tett rendszám miatt. De ettől viszont egyedi lett, úgyhogy ezt nem rónám fel neki, mint hátrány. A Volvo olyan irányba halad, hogy eddig csak kedveltem, de lehet, hogy rajongó leszek.