Hibrid mozdonyt fűt az Audi
1000 lóerős plug-in hibrid mozdonyok Ingolstadtban
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bemutatta vadiúj plug-in hybrid mozdonyát az Audi, melyet Németországban, az ingolstadti gyárban szeretnének használni. A mozdonyt az Alstom építette.
Nehéz időket él meg manapság a Volkswagen-csoport, de bejelentették, hogy mostantól a zöldebb autókra koncentrálnak, és úgy látszik, a szállítmányozást és a logisztikát is szeretnék a lehető legjobban környezetbaráttá tenni. Ahogy az új magyar Metró kocsikat, az Audi legújabb mozdonyát is az Alstom építette. Utóbbit egy 1000 lóerős plug-in hibrid erőforrással szereltek fel. Az új mozdonyt az Audi ingolstadti gyárában fogják bevetni, 60 tonnával kevesebb szén-dioxid kibocsátást várnak tőle évente, mint a hagyományos mozdonyoktól. Ez segít a VW prémiumautógyárának, hogy közelebb legyen az CO2-semlegességhez. Egyébként nem kevesebb mint 15 vonat érkezik be naponta az Audi Ingolstadt Észak pályaudvarára, a vagonokban préselt alkatrészeket, váltókat, motorokat és autókat egyaránt szállítanak a többi Audi telepről. Az ingolstadti autógyár 18 kilométernyi vasúti sínnel rendelkezik és 17 mozdonyvezetőt foglalkoztat. Egy mozdonynak napi 75 tolatási manővert kell elvégeznie és évente egyenként 3800 órát üzemelnek.
http://galeria.vezess.hu/2/show/6191/60158/
A toyota is „csinált” mozdonyt…Csak valahogy „más” lett.;-)
Jön a jó kis magyar mentalitás…amúgy csak egy mozdony lenne, de így meg „azta, öcsém, fúúú, Audi-mozdony, de király!”:)
Egy igazi értelmetlen baromság.
jaja, egy kicsit öncélu egy ilyen pluginhibrid mozdony
Az 4 karika az elején az nagyon király.
Jé,Lego Maersk fehérben.:)
https://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%81V_M62_sorozat
ez is hibrid 🙂
Nem lett volna olcsóbb kiépíteni a felsővezetéket?