Az autó fényezése önmagáért beszél
Nehéz lenne bármi szokványosat találni azon a Honda CR-V-n, amit a japánok a napokban mutattak be. Az utcai CR-V-t összeházasították a pályára szabott IndyCar autóval - legalábbis részben. Az alap erőforrást lecserélték az amerikai versenysorozatból jól ismert 2.2 literes ikerturbós V6-os motorra, csak épp hibridként 800 lóerővel, ehhez pedig még a 6 sebességes, XTRAC szekvenciális váltót is hozzácsapták, ugyancsak a versenyautóból. A hátsó felfüggesztés szintén az amerikai sorozatból származik, pontosabban a Dallarra IR-18-as modellből, míg az első felfüggesztés az Acura NSX GT-3-as versenyautóból került a CR-V alá, hozzá pedig a Brembo fékek is.
A méretes hátsó szárny és a további karbon légterelők sokat dobnak az összképen
A karosszéria viszont tényleg egy CR-V, legalábbis nagyjából. Az alsó traktusa ugyanis a kasztninak egyedileg készült kifejezetten ehhez a projekthez. Nem meglepő, hiszen az alap CR-V-n nem sok karbon hűtőnyílást és kerékszélesítést látni, az óriási hátsó szárny pedig az alapból is elképesztő megjelenésre rátesz még egy lapáttal. A Honda viszonyt a fényezéssel tette igazán különlegessé és megnyerővé az autót, ugyanis a japán tuning kultúra minden kétséget kizáróan visszaköszön rajta és az embernek könnyedén lehet egy kis NFS utóérzete is. Talán mondani sem kell, hogy a Honda mindössze egyetlen darabot készített az IndyCar "beast" CR-V-ből és a japánok azt is leszögezték, hogy nincs terveben egy CR-V Type R elkészítése, azt meghagyják a Civic privilégiumának.
A motor sem a megszokott helyére került ezúttal