Hibrid hajtásláncot kapott a felfrissült Mercedes GLC Coupé

A Mercedes GLC kupé változatát sem kerülte el a plasztikai műtét

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egyelőre csak egy könnyű hibrid rendszert kapott a friss Mercedes GLC Coupé, amely segít egy picit hatékonyabbá tenni a hajtásláncát.


Várható volt, hogy a GLC után annak kupé változatát is felfrissíti a Mercedes. A formában persze nem kell túlságosan nagy változásokat keresni. Csak a szokásos finom módosításokat lehet felfedezni a frissített típuson. Többek között átrajzolták elöl a fényszórókat, a hűtőrácsot és a lökhárítót, így pedig jobban hasonlít az autó a nagyobb testvér GLE-hez. Hátul a lámpaburák mögötti új grafika a feltűnő változás és a diffúzor (szerű elem) átszabása a kevésbé feltűnő.
Hirdetés

Az utastérben a vezető előtti 12,3 colos, digitális műszeregység a legnagyobb újdonság, amely mellett természetesen a középkonzolon is megmaradt a multimédiás rendszer érintőképernyős kijelzője. Most már elmaradhatatlan az MBUX rendszer is, amelynek segítségével hangutasításokkal vezérelhetők bizonyos funkciók.

Motorfronton a 48 voltos könnyű hibrid rendszer megjelenése az örvendetes újdonság. Ebben egy 10 kW teljesítményű villanymotor segít a belsőégésű egységnek. A palettán egyébként két benzin és három dízelmotor található. Előbbiek 197 és 258 lóerővel szolgálják a vezetőt, utóbbiak pedig 163, 194 és 245 lóerővel választhatók. Az erőátvitelről pedig minden motor esetében egy duplakuplungos, 9 fokozatú, automatizált sebességváltó gondoskodik. Akik viszont AMG változatra vágynak egy kis türelmet kell gyakoroljanak, mert a legerősebb modellek csak később érkeznek a piacra.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?