Hibrid erőforrást kap a Camaro is
Villanyosodnak a póniautók. A Mustang után a Camaro következik
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Néhány nappal azután, hogy felbukkantak az első utalások a hibrid Mustangra, kiderült, hogy a Camaro sem kerülheti el a hibridizációt.
Érdekes bejegyzésre bukkant a Motor Authority egy fórumon, ahol a GM a Camaro célközönségének véleményét szondázta. Méghozzá a jövőbeli motorpalettával kapcsolatban, ám a listában a legizgalmasabb pont a két hibrid. Egyébként cseles a kérdésfelvetés, ugyanis a GM annyit kérdezett, hogy egy új sportukpét, mint például, amilyen a Camaro, milyen motorral választanák a legszívesebben.
A kérdőíven a következő motorok szerepelnek: négyhengeres, 2,7 literes turbómotor, 310 lóerővel, Nyolchengeres, 6,2 literes szívómotor, 455 lóerővel és két hibrid. Az egyik négyhengeres, kétliteres turbó, 455 lóerő rendszerteljesítménnyel, a másik pedig a nyolchengeres, 6,2 literes szívó, 545 lóerős rendszerteljesítménnyel. (Illetve szerepel még egy pont a kérdőíven, méghozzá az „egyik sem”).
A motoradatok mellé megadták a felár mértékét is. Alapként a 2,7 literes turbót jelölték meg. Ennél 4000 dollárral kérnének többet a négyhengeres hibridért, ami pontosan ugyanakkora összeg, amennyivel a 6,2 literes szívómotor drágább lenne. Viszont a nyolchengeres hibrid árcéduláján 8000 dollárral magasabb összeg szerepelne. Bár hivatalosan még nem érkezett semmiféle információ a GM-től, hogy valóban a Camaro hibrid változatán dolgoznak, a kérdőív azért elég sokat sejtető. Ráadásul így máris többet sejthetünk az érkező hibrid Camaróról, mint a hibrid Mustangról, amellyel kapcsolatban nagyobb egyelőre a titkolózás.