Ez még nem a DS4 sportváltozata
Párizsban megtörtént a prémium DS-sorozat második tagjának a bemutatása, de a Citroën nyomatékosította, nem állnak meg az alapmodellnél, sőt, nagyszabású tervet dédelgetnek a DS4 típussal kapcsolatban. Bár a raliban a mai napig szép eredményeket ér el a márka, igazi közúti sportmodell nincs a Citroën kínálatában, és ezen változtatni szeretne a cégvezetés, hiszen az Audi S3, a Ford Focus ST, vagy éppen a Volkswagen Golf R sikeres a piacon. Az új csúcsváltozat alapját az 1,6 literes, 200 lóerős (147 kW) turbómotorral szerelt DS4 adná, azonban egy 70 kilowattos villanymotor is bekerülne a hajtásláncba, amely 217 kilowattal (295 LE) egyrészt imponáló összteljesítményt jelentene, másrészt remek rugalmasságot sejtet a bőséges nyomatéknak köszönhetően. Felmerül a kérdés, hogy a PSA-csoporton belül a Peugeot által használt HYbrid4 része lenne-e a Citroën autójának, vagy szimplán fronthajtásban gondolkodnak a mérnökök – ez utóbbi biztosan olcsóbb lenne. A Racing vagy Sport néven emlegetett szupererős DS4 értékesítése várhatóan 2013-ban indulna.