Hiányoznak a korabeli papucsok? Itt a Vredestein retro gumija!
Kifejezetten youngtimer autókhoz készít abroncsokat a Vredestein
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Vredestein is beszáll a klasszikus abroncsok gyártásába, ám veteránok helyett az elérhetőbb és egyre népszerűbb youngtimer kategóriát célozza, első ilyen gumija az Audi quattróhoz készült.
Eddig kiaknázatlan szegmens felé terjeszkedik a Vredestein gumiabroncs gyártó. Klasszikus mintázatú és letisztult, retro oldalfalú abroncsok gyártásába kezd, méghozzá a youngtimer autók tulajdonosai számára. A veterán autókhoz már több gyártó készít korabeli, de modern szerkezetű abroncsokat, ám a '70-es, '80-as, '90-es évek autóihoz eddig nem volt, vagy csak nagyon kevés lehetőség állt rendelkezésre. A Vredestein most ritka, már nem is kapható méreteket hoz vissza, első ilyen abroncsa kimondottan az Audi quattróhoz készült.
Az új szériát Sprint+ néven kezdik el forgalmazni, az Audi klasszikusához 215/50 R15 méretben, korabeli futófelület mintázattal és letisztult oldalfallal, ami passzolhat a komplett autó kinézetéhez. Nem gondolnánk, hogy ez fontos, ám aki igazán komolyan gondolja azt, hogy autóját a korabeli kinézetben szeretné látni, annak szúrja a szemét a modern mintázat és oldalfal dizájn. Az új sorozatból első körben minimum tízféle abroncsot dobnak majd piacra dedikált modellek számára, olyan gyártók autóihoz, mint a Porsche, a Jaguar, a Mercedes, a BMW és az Alfa Romeo.
A Vredestein a Sprint Classic-ot évek óta gyártjak veteránokhoz, csak legyen aki megfizeti. A 155-ös 13-as gumi kb 60-70ezer/db. Michelin-nek, Pirellinek is létezik, sőt a Michelin gyártja majdnem az összes klasszikus régi mintázatot a mai napig. Természetesen csillagászati áron. Szerencsére léteznek olcsóbb alternatívák is.