Mint az Orlando hazai sajtótájékoztatón megtudtuk, az idén 100 esztendős Chevrolet számos meglepetést tartogat erre az évre. Autógyár lévén ez új modelleket jelent, konkrétan Captiva, Aveo és Cruze Hatcback sorrendben, a tűzijáték első patronja pedig az Orlando, amely könnyen a családosok kedvence lehet. Már a
nemzetközi bemutató alapján világos volt, ez a megállapítás nem elcsépelt sztereotípia a részünkről, pusztán azért, mert nagy autóról van szó. A Chevrolet Europe határozott szándéka, hogy a típus ebben a szegmensben szerepeljen jól, és ennek érdekében alakították ki a legfontosabb részleteket, a formától kezdve a funkcionális szempontokig. Fontos tudnivaló, hogy az Orlando kizárólag hét üléssel lesz elérhető, és a székek nem szerelhetők ki, csupán hajtogatással lehet variálni, szám szerint 89 és 1499 liter között - igen, a 89 liter nem elírás, ha minden hely foglalt a fedélzeten, bizony csak reklámszatyroknak marad hely.
Az utóbbi években a Chevrolet már bizonyította, hogy milyen anyag-, illetve összeszerelési minőséget tud felmutatni, és úgy tűnik, az Orlando tovább megy a helyes úton. Ettől függetlenül a piaci sikerben a pénznek lehet oroszlánrésze, ugyanis az importőr a jelek szerint megtalálta azt a megoldást, ami az árérzékeny magyar régióban eredményre vezethet. A modellt háromféle motorral és háromféle komfortfokozattal lehet kombinálni, de relatíve fapadosan (LS) csak az egyetlen benzines, a 141 lóerős 1,8-as vihető haza, összegszerűen 4 790 000 forintért. A bevezető kampány részeként ehhez most ajándék a manuális légkondicionáló. A komfortszintek LS, LS+, LT, LT+, LTZ és LTZ+ néven követik egymást, mindegyik csak a benzineshez áll rendelkezésre, míg dízelt kizárólag LT, LTZ és "pluszos" kivitelben árulnak. A benzines Orlando mellett a 2.0D dízel 130 és 163 lóerővel választható, ráadásul az erősebb motorhoz hatfokozatú automataváltó is párosítható - ebből a fűthető bőrüléses, automata légkondis, prémium hifis változat is megáll 6,8 millió forintnál, a minden extrás kívánságautó pedig 7,4 milliónál.