Hét autó, amiből Év Autója 2015 lehet
Íme az Év Autója 2015 díj döntősei
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Szűkítette listáját az Év Autója díj zsűrije. Mostantól már csak az kérdés, hogy a döntőbe jutott hét modell közül melyik lesz majd az Év Autója 2015.
Hazánkat Csikós Zsolt (Totalcar) és Gajdán Miklós (Autómagazin) képviseli a nemzetközi bizottságban. A zsűritagok február 27-én délig kell leadják végső pontlistájukat, valamint az azt alátámasztó érvrendszert. Ezt követően a Genfi Autószalon nyitása előtt, annak előcsarnokában, március 2-án délután jelentik majd be a végeredményt, hirdetik ki, hogy mely modell viselheti az Év Autója 2015 címet.
Melyik lenne méltóbb rá?
Twingo vagy Cactus.
A többi teljesen érdektelen. Konkrétan ha a dögunalmas porszívófej elejű Passat nyeri, vagy az elcseszett Aston Martin imitátor, turi butik belsejű Mondeo, akkor vége van a világnak.
A Peugeot 308 nem volt rossz tavaly, összességében nagyon jó kocsi, vezettem, csak a franciagyűlölők fikázzák, akik sosem ültek benne.
Az a baj szerintem a rusnya Mondeo vagy a még ízléstelenebb Passat fog nyerni kiindulva a tavalyi győztesből… a „gyönyörűséges” 308-asból… pfuj!
Megint ott vagyunk hogy egy csomó érdemtelen jelölt. Ebből egyedül a Passat és a C klasse az ami egyáltalán szóba jöhetne. De persze megint csalódás a díj…
http://autossagok.blog.hu/2014/12/16/ev_autoja_elodontosei_a_piszkos_12_vagyis_het_ize_bosszuja_visszater_volt_szobatarsa
Nem jutott be a döntőbe a Fiat 500X? Akkor már nem is érdekel a COTY 2015! 🙂
Aha :-DDD
Jó! A Passat és a Mondeo azonos kategória és nem mondható prémiumnak. Még a C osztály fér bele a kalapba. A Twingo a BMW és a Citroën (némi fenntartással) lényegében folytonos előd nélküli autó agyártóknál. Én közülük választanám valamelyiket. Ez azonban csak a járatlan út tiszteletének szól. Így nálam a sorrend Twingo, Cactus, BMW 2-es AT. De a Renault-t csak második autónak tudnám elképzelni. Így nem teljes értékű. Igaz abban a produkcióban érdekes, szerethető darab. A Cactus nagyon előre mutató, főleg a sűrített levegős változat, de kissé igénytelen, spórolós a kivitelezés, viszont dizájnban jeles. A BMW viszont nagyon jó autónak tűnik, csak nem egy új koncepció úgy általában, mindössze a gyártónál. A többiről is el lehet mondani több jó dolgot is.
Akkor csak nekem nem indokolt egyik sem? 😀
Ebből a hétből nehéz lesz választani. Mindegyiknek megvan a maga értéke. De más karakterek és más célcsoportnak készültek. Itt fennáll az „almát a körtével” esete.